Forum Discussion

annanoij's avatar
6 years ago
Solved

productcode al verzilverd op andere computer

Hallo,  De Sims 4 heb ik al enkele jaren geleden gekocht en gedownload op een computer. Nu wil ik dit na al die jaren weer gaan spelen, maar ben ik mijn originele account van Origin vergeten. Daarom...
  • RealSimmor0's avatar
    6 years ago

Hallo @annanoij,

Je komt later pas achter dat de gekochte laptop zonder DVD station onhandig was.
    Je kan het spel installeren via Origin, die je kan downloaden van de website, mocht je dit nog niet gedaan hebben.
    Daarna meld je aan de juiste Origin / EA account, ga naar de spelbibliotheek en van hieruit kan je De Sims 4 downloaden en installeren.
    Productcodes die al verzilverd / geregistreerd zijn kunnen niet nog eens verzilverd / geregistreerd worden.
    Als je niet meer kan aanmelden op je Origin / EA account, dan dien je contact op te nemen met de helpdesk.
    Eigenlijk had je geen nieuwe Origin / EA account hoeven aan te maken en zo kun je deze laten samenvoegen, als dit nog mogelijk is.

Je kan het beste telefonisch contact opnemen met de helpdesk:
               Voor Nederland: 020-8083219 (lokaal tarief).
               Voor België: 02/8084590 (lokaal tarief).
    Ook kan je ook een terugbel verzoek indienen.
    De helpdesk is bereikbaar op maandag t/m vrijdag van 12:00 tot 21:00.

Laat je nog weten hoe hiermee is afgelopen?

Groetjes.

About Origin Mac

Bespreek Origin voor Mac en je favoriete games, en ontmoet andere spelers in de Origin Mac-community om mee te spelen.2,499 PostsLatest Activity: 11 days ago