Re: Banned from the game?
Dank wel Neil voor de info. Ik heb inmiddels wel een ticket ingestuurd en hoop van harte dat dit goed wordt opgelost.
Ik begrijp dat dit niet via het forum gaat maar via andere kanalen.
Wat is de kans dat dit gewoon goed wordt opgelost, heb jij enige idee daarvan mischien?
Ik zie dat het wel eens vaker gebeurd dat mensen worden gebanned voor 'no reason' maar daar kan ik natuurlijk niet vanuit gaan, maar ik begrijp de frustratie want ik maak het nu zelf mee. Het is natuurlijk niet leuk als je niet meer online kan gamen en dat is natuurlijk waar ik Battlefield V voor gekocht heb.
Ik cheat nooit online want daar heb ik een hekel aan er zijn er genoeg die dit wel doen dat is inmiddels een soort mode geworden denk ik en goed dat EA de hackers eruit filteren, mooie zaak maar nu ben ik ook de klos en als je m'n scores ziet dan moet dat toch een soort indicatie zijn of ik cheat of niet. Zoals ik boven al vermelde in de andere post 'ik zuig keihard in dit soort games' maar cheeten doe ik nooit. Dat is omdat ik de battlefield series veel te leuk vind online om te spelen en do very much enjoy it!
Greets