Forum Discussion

Re: mijn sims 4 start niet op

hoe bedoelde het duurde lang ik heb hetzelfde probleem?

9 Replies

• Heb je de basisstappen al gedaan, die in deze reacties vermeld staan, toen je merkte dat De Sims 4 niet meer wou opstarten @Caitlincai?

• De map van De Sims 4 in je Documenten hernoemen, de cache leegmaken, daarna het spel repareren.
    • Beide programma's als administrator uitvoeren.
    • Onnodige programma's en vensters afsluiten, want deze kunnen de werking verstoren.
      Beveiligingssoftware en gebruikersaccountbeheer tijdelijk uitschakelen.
    • De stuurprogramma's van je computer bijwerken.
    • DXDiag informatie bestand toevoegen.
    • Welke Windows versie gebruik je?
    • Schermafdruk van de foutmelding maken en toevoegen aan je reactie.
    • Nieuwe Windows gebruiker aanmaken en daarmee eens proberen om je spel op te starten.

Groetjes.

• Ik krijg ook sinds gisteren mijn sims niet opgestart, heb gisteren een aantal downloads gedaan, meestal geeft mijn spel zelf aan welke

mods het probleem geeft en dan verwijder ik deze ook, nu blijft hij telkens hangen en staat er (reageert niet) meestal bleef hij

wel een half minuutje hangen op reageert niet, heb nu het spel al aantal keer gerepareerd, afgesloten, bestanden met een gekkere

naam verwijderd om te kijken of dit het probleem is, maar NIKS helpt en om per zoveel mods te bekijken daarvoor heb ik veel te veel

mods namelijk 7.697... Wat kan ik nog doen...? 

• EA_Jason's avatar
    EA_Jason
    Icon for EA SPORTS FC™ Team rankEA SPORTS FC™ Team
    6 years ago

Hey @Naomidebruyne14,

Je kunt hiervoor de zogenaamde 50/50 methode voor gebruiken.

Wat je doet is eerst de top 50% van jouw mods verwijderen/verplaatsen en kijken welke 50% het probleem geeft. Daarna haal je 50% weg van de 50% de het probleem geeft en kijkt welke daarvan het probleem geeft. Zo ga je door totdat je het probleem hebt gevonden 🙂

Op deze manier test je veel efficiënter en hoef je niet alles 1 voor 1 te testen.  

• Hey @EA_Jason

krijg zonet bij het downloaden van sims 4 volgende melding.

Er is een onverwachte fout opgetreden. Probeer het zo nog een keer. Fout: 327684:1.

dit gevolgd door een kader waarin ze zeggen dat mijn v++ niet goed geinstalleerd is.

Heb ondertussen als proberen om ze via program files-> origin games -> sims 4->installer en zo verder ze te reparen maar heeft geen effect. Ook heb ik reeds mijn windows upgedate maar jammer genoeg hierbij ook geen succes.

Heb jij nog een idee?

• Hey @EA_Jason

krijg zonet bij het downloaden van sims 4 volgende melding.

Er is een onverwachte fout opgetreden. Probeer het zo nog een keer. Fout: 327684:1.

dit gevolgd door een kader waarin ze zeggen dat mijn v++ niet goed geinstalleerd is.

Heb ondertussen als proberen om ze via program files-> origin games -> sims 4->installer en zo verder ze te reparen maar heeft geen effect. Ook heb ik reeds mijn windows upgedate maar jammer genoeg hierbij ook geen succes.

Heb jij nog een idee?

• RealSimmor0's avatar
    RealSimmor0
    6 years ago

Met zoveel modificaties is het niet vreemd dat je computer al snel vastloopt, of het spel opeens niet meer reageert, @Naomidebruyne14.
    Volg de basisstappen van: de map van De Sims 4 in Documenten\Electronic Arts\ te hernoemen, de cache van Origin leeg te maken en daarna het spel repareren.
    Nadat je gecontroleerd hebt of je spel wel weer opstart, kun beetje voor beetje je opgeslagen spelvoortgang terugzetten. Daarna controleer je of De Sims 4 weer opstart.
    Mocht dit werken dan kan je gedownloade inhoud en aanpassingen terugzetten, het liefst stuk voor stuk, om achter te halen welke je je probleem veroorzaakte.
    Met de aantal wat je gebruikt, kan dit lang duren. Je kunt kiezen voor kleinere hoeveelheden, zoals 10, 50 of 100 stuks. Mocht bij deze teruggezette reeks toch de boosdoener zitten, dan kom je ze toch weer stuk voor stuk na te gaan.

Groetjes.

About Origin Mac

Bespreek Origin voor Mac en je favoriete games, en ontmoet andere spelers in de Origin Mac-community om mee te spelen.2,498 PostsLatest Activity: 2 months ago