7 years ago
Sims 4 start niet (mac)
Ik heb net sims 4 gekocht, alleen hij start niet op, eerst deed ie helemaal niets, toen heb ik mijn laptop herstart en toen kreeg ik alleen een zwart scherm. Ik heb een macbook air. Oftewel, op het m...
Hey @lisettevanbommel,
Zou je mij kunnen vertellen welke Macbook Air je hebt? Je kunt dit vinden door mer jouw muis helemaal naar boven te gaan totdat er een balkje tevoorschijn komt. Daarna klik je op het Apple logo en kies je voor "Over deze Mac".
Ik wil graag weten uit welk jaar de Macbook komt en hoe groot het scherm is.
Op deze manier kan ik controleren of de Mac voldoet aan de minimum systeemvereisten.
13-inch uit 2017, heb hem in oktober gekocht
Het zou in principe moeten werken op deze Mac, je kunt het spel waarschijnlijk niet op de hoogste instellingen draaien maar het op lagere instellingen zou je in ieder geval het spel op moeten starten.
Probeer eens om De Sims 4 via Origin te repareren. Dit doe je door Origin te openen, naar jouw Gamebibliotheek te gaan en met twee vingers tegelijkertijd op De Sims te klikken. Kies daarna voor Repareren.
Via de Applicatieinstellingen van Origin kan je ook Origin in-game uitschakelen.
Hoi.
Ik heb zojuist ook een macbook gekocht en de sims 4.
Ook ik krijg het niet voor elkaar om dit te openen. Ik krijg ook als ik Origin open alleen dit scherm.
Ik zie nergens Gamebibliotheek staan??
Groetjes, Ilona