Forum Discussion

Anonymous's avatar
Anonymous
7 years ago
Solved

Sims Middeleeuwen piraten en adel instaleert niet

Hey hey :D
Ik heb gisteren de sims middeleeuwen deluxe gekocht met hierbij een uitbreiding van het spel met piraten en adel.

Nu is hij wel gedownload en ook de uitbreiding, alleen de uitbreiding wil hij niet installeren.

Ik heb de Cache van Origin al gewist en spel verwijderd en opnieuw gedownload. niks heeft geholpen.

Weet iemand wat ik kan doen?

Groetjes Emiko

• Hey Hey @emiko88,

Meerdere mensen hebben er last van, heeft wat te maken met de Nederlandse versie.

Wat je kunt doen is de download verwijderen, Origin instellen in het Engels en de download ook in het Engels downloaden en daarna hoor je de uitbreiding gewoon te kunnen installeren. Volgens mij kan je hem dan zelfs ook in het Nederlands installeren 🙂

Laat even weten of het werkt.

4 Replies

• EA_Jason's avatar
    EA_Jason
    4 years ago

Je kunt de volgende stappen proberen @MarjolijnP1611:

1. Verwijder Sims Middeleeuwen Piraten en Adel van de computer.
    2. Leeg de cache van Origin.
    3. Start Origin opnieuw op. 
    4. Zet de taal/regio op Engels.
    5. Download Sims Middeleeuwen in het Engels. 
    6. Nu moet het werken. 
    7. Klik in Origin met de rechtermuisknop op Middeleeuwen, ga naa reigenschappen en stel de taal in naar het Nederlands. 
  • hier heb ik helaas ook last van, download de uitbereiding helemaal niet en opent de game ook niet, engels instellen werkt niet en restarten ook niet wat kan ik nu doen!

• Hey Hey @emiko88,

Meerdere mensen hebben er last van, heeft wat te maken met de Nederlandse versie.

Wat je kunt doen is de download verwijderen, Origin instellen in het Engels en de download ook in het Engels downloaden en daarna hoor je de uitbreiding gewoon te kunnen installeren. Volgens mij kan je hem dan zelfs ook in het Nederlands installeren 🙂

Laat even weten of het werkt.

About Origin Mac

Bespreek Origin voor Mac en je favoriete games, en ontmoet andere spelers in de Origin Mac-community om mee te spelen.2,498 PostsLatest Activity: 4 months ago