Forum Discussion
5 years ago
@RealSimmor0 Bedankt voor de snelle reactie, ik heb dit geprobeerd, maar loop vast bij stap 3. Hij kan de map niet vinden op de C schijf. Het spel staat geïstaleerd op de D schijf zoals alle spellen. Gisteren werkte het spel prima vandaag niet meer. Wel vreemd dat ik het nu op de C schijf moet zetten.
Ik kan me herrinneren dat ik de eerste keer dat ik een spel van Origin wou spelen het niet lukte. Ik heb toen op you tube een filmje bekeken en toen moest ik ergens op mijn pc een mapje aanmaken en toen werkte het wel. Ik moest ook een keer mijn steam account aan mijn origin account linken zodat alles weer werkte. Ik zag dat fifa automatisch in een steam map was geïstalleerd.
Ik kan me herrinneren dat ik de eerste keer dat ik een spel van Origin wou spelen het niet lukte. Ik heb toen op you tube een filmje bekeken en toen moest ik ergens op mijn pc een mapje aanmaken en toen werkte het wel. Ik moest ook een keer mijn steam account aan mijn origin account linken zodat alles weer werkte. Ik zag dat fifa automatisch in een steam map was geïstalleerd.
EA_Neil
EA Staff (Retired)
5 years agoHey @proppenschieter,
Staat de locatie van jouw installatie map in Origin nog steeds op de D schijf of is die dankzij de update misschien verschoven naar de C schijf in de installatie opties van Origin?
- EA_Neil
Staat de locatie van jouw installatie map in Origin nog steeds op de D schijf of is die dankzij de update misschien verschoven naar de C schijf in de installatie opties van Origin?
- EA_Neil
- 5 years agohey @EA_Neil bedankt voor je hulp.
De map Origin en Origin Games staan nu op de C schijf.
Ik weet niet of ze door de update zijn verplaatst.
Ik heb nu de mappen geknipt en geplakt naar de D schijf.
Alleen het bestand: d3dcompiler_47.dll
wil niet meeverhuizen omdat het bestand in Origin is geopend ofzo- 5 years ago@proppenschieter maar het werkt nog niet
- EA_Neil5 years ago
EA Staff (Retired)
@proppenschieter,
Het is in het algemeen niet het beste idee om mappen rechtstreeks te verplaatsen. Het is beter om te kijken of de locatie in Origin goed staat en in het ergste geval de games even opnieuw te installeren zodat ze weer herkend worden.
- EA_Neil
About Origin Mac
Bespreek Origin voor Mac en je favoriete games, en ontmoet andere spelers in de Origin Mac-community om mee te spelen.2,499 PostsLatest Activity: 2 months ago
Recent Discussions
- 6 months ago
- 8 months ago
- 8 months ago