star wars battlefront 2 not downloading
When I try to download star wars battlefront 2 it gets stuck on 17% (I've had this issue for a few months now with this game), is there any way I can fix this?
Ik ben bang dat ik het zo snel helaas ook niet weet, vooral omdat ik verder geen inzicht heb in het account en jouw huidige computer setup. Ik weet niet of je toevallig de kans hebt om dit bijvoorbeeld via een andere connectie te testen puur om dat als mogelijk probleem uit te sluiten. Meestal is dit een permissie probleem met een firewall (als je de foutmelding googled vind je meestal dit) dus ik weet niet zo goed waar het probleem zich bevindt in dit geval als dit inderdaad niet het geval is.
Je zou nog kunnen kijken of je onze helpdesk kunt contacteren met een zogenaamde DxDiag en MsInfo (tekstbestanden met jouw computer specificaties, draaiende programma's en foutmeldingen die zichtbaar zijn) om te zien of ze toevallig nog iets anders kunnen vinden wat mogelijk de oorzaak is via deze bestanden. De laatste hebben we uiteraard liever niet publiek op onze forums want dit bevat informatie over foutmeldingen en bepaalde programma's die draaien wat je liever niet publiek hebt.
Link naar het artikel hoe een DxDiag te maken
Link naar het artikel hoe een MsInfo te makenDeze kunnen als tekstbestand aan de zaak toegevoegd worden aan de Nederlandse chat die je zo kunt bereiken:
- Ga naar help.ea.com
- Log in met jouw account maar je bent niet verplicht je aan te melden
- Druk op neem contact met ons op
- Kies bijvoorbeeld Origin > PC > Mijn account beheren > Accountgegevens beheren of kies technische problemen. Uiteindelijk maakt de keuze niet erg veel uit zolang je het probleem uit legt op de chat.
- Kies contact opties en dan chat en laat ze weten waar je vast loopt en wat je allemaal al geprobeerd hebt zodat ze het niet herhalen
- EA_Neil