Forum Discussion
6 years ago
Heb je ook het spel gerepareerd nadat je de cache had leeggemaakt en de map had hernoemd, @Skittie123?
Verder zou
je een nieuwe gebruikersaccount met Administrator rechten kunnen aanmaken, daarop aanmelden en het nogmaals proberen;
dien je overige, onnodige openstaande software helemaal hebben afgesloten, want deze kunnen de goede werking van beide mogelijke verhinderen;
tevens kan het nog het helpen als de Origin cliënt helemaal verwijderd, de laatste versie download en installeert;
ervoor te zorgen dat de stuurprogramma's van je platform en updates voor het besturingssysteem die nog beschikbaar zijn, downloaden en installeren.
Dit geld ook voor @casiopeiagod.
Groetjes.
Verder zou
je een nieuwe gebruikersaccount met Administrator rechten kunnen aanmaken, daarop aanmelden en het nogmaals proberen;
dien je overige, onnodige openstaande software helemaal hebben afgesloten, want deze kunnen de goede werking van beide mogelijke verhinderen;
tevens kan het nog het helpen als de Origin cliënt helemaal verwijderd, de laatste versie download en installeert;
ervoor te zorgen dat de stuurprogramma's van je platform en updates voor het besturingssysteem die nog beschikbaar zijn, downloaden en installeren.
Dit geld ook voor @casiopeiagod.
Groetjes.
- 6 years ago@RealSimmor0 Bedoel je een nieuw gebruikersaccount op de mac (niet in origin neem ik aan)?
Origin client kon ik op mijn mac nergens vinden, maar misschien komt dat omdat ik Origin eerder al heb gedeinstalleerd en opnieuw geïnstalleerd (laatste versie).
Het laatste begrijp ik niet helemaal: welke 'stuurprogramma's' van welk platform precies? Verder is mijn mac volledig up to date (mac os Sierra 10.13.6), hoger kan niet, want mac is uit 2011. Vandaar dat ik Legacy heb moeten downloaden.
Ik probeer het in ieder geval met een nieuw administrator account...- 6 years agoMet een gebruikersaccount bedoel ik dat die dient aan te maken via je platform.
Voor het kunnen starten van De Sims 4 (als andere Origin spellen) is toch de Origin cliënt vereist, @casiopeiagod.
Je kan deze downloaden vanaf: https://www.origin.com/nld/en-us/store/download
Lijkt apart geval dat het probleem door de Origin cliënt zelf ligt, nadat een product wordt toegevoegd.
Gewoon een nieuwe gebruikersaccount met Administrator rechten aanmaken, @Skittie123.
Dit schijn vaker een oplossing te zijn voor vreemde zaken die opduiken bij jullie platforms.
"De Sims 4 Studentenleven" is niet geschikt voor "De Sims 4 Legacy Editie" en zal dus niet draaien op deze versie van De Sims 4.
Zoals de systeemeisen voor "De Sims 4 Studentenleven" het vermeld:
https://www.origin.com/nld/nl-nl/store/the-sims/the-sims-4/expansion/the-sims-4-discover-university#store-page-section-requirements
Welk nieuwe pakket, @donnalansbergen?
Het probleem is inmiddels bekend en ze zullen wel aan oplossing werken, er zit dus niks anders op dan te wachten.
Voor sommige gebruikers schijnt het te helpen om de spel taal te veranderen naar de Engelse taal.
Voor andere gebruikers dienden eerst de Origin cliënt helemaal te verwijderen en opnieuw te installeren.
Denk er aan om het hulpprogramma te gebruiken, om de nog achtergebleven bestanden en mappen te verwijderen.
Laatste versie kan je downloaden vanaf: https://www.origin.com/nld/en-us/store/download
Deze reactie is ook voor @isaenjente en @laura_kleijn bedoeld.
Groetjes.- 6 years ago
Maar studentenleven kan dus nooit gespeeld gaan worden als je de legacy edition hebt?
is er dan ergens een mogelijkheid om daar het geld van terug te krijgen want dit is wel zonde 🙂
- 6 years agoDat klopt, @casiopeiagod, ik noemde een gebruikersaccount. Ik heb het inderdaad niet over een Origin / EA account.
Je hebt wel de Origin cliënt nodig om De Sims 4 te kunnen spelen. Heb je die weer geïnstalleerd staan?
Controleer of je platform is bijgewerkt. Zijn er nog updates beschikbaar voor je besturingssysteem?
Ook voor @Skittie123, @donnalansbergen, @laura_kleijn, @isaenjente,
Mocht dit niet werken, dan dien je de taal te wijzigen naar het Engels. Als het spel wel weer start, zet je de taal terug en repareer het spel nogmaals. Krijg je het spel schoon gestart in het Nederlands?
Het zou kunnen gaan om een bestand dat ontbreekt of verkeerde inhoud bevat.
Volg de stappen die vermeld staan op het Engelstalige forum, als tijdelijke oplossing: https://answers.ea.com/t5/Technical-Issues-Mac/Re-Sims-4-Initialization-error-at-startup-Legacy-Edition/m-p/8431767#M23545
Groetjes.
- 6 years ago
Dit heeft helaas ook niet geholpen 😞
- 6 years ago
Neem bij mij heeft het ook niet geholpen.
Wanneer gaat EA dit oplossen? Dit is duidelijk een programmeringsfout bij Origin.
Eigenlijk is het te gek voor woorden dat je zelf allerlei toestanden moet uithalen om een programma te laten werken dat kennelijk niet naar behoren functioneert!
Vandaag nog maar eens bellen dan.
- 6 years ago
Ja ik hoop dat ze het snel oplossen want ik zou ook graag sims4 studente leven willen spelen
- 6 years ago@Skittie123 jaa ik heb precies hetzelfde probleem en verheugde me echt op het nieuwe pakket!
About Origin Mac
Bespreek Origin voor Mac en je favoriete games, en ontmoet andere spelers in de Origin Mac-community om mee te spelen.2,498 PostsLatest Activity: 5 months ago
Recent Discussions
- 2 months ago
- 4 months ago
- 4 months ago
- 4 months ago