Forum Discussion
6 years ago
Heb je ook het spel gerepareerd nadat je de cache had leeggemaakt en de map had hernoemd, @Skittie123?
Verder zou
je een nieuwe gebruikersaccount met Administrator rechten kunnen aanmaken, daarop aanmelden en het nogmaals proberen;
dien je overige, onnodige openstaande software helemaal hebben afgesloten, want deze kunnen de goede werking van beide mogelijke verhinderen;
tevens kan het nog het helpen als de Origin cliënt helemaal verwijderd, de laatste versie download en installeert;
ervoor te zorgen dat de stuurprogramma's van je platform en updates voor het besturingssysteem die nog beschikbaar zijn, downloaden en installeren.
Dit geld ook voor @casiopeiagod.
Groetjes.
Verder zou
je een nieuwe gebruikersaccount met Administrator rechten kunnen aanmaken, daarop aanmelden en het nogmaals proberen;
dien je overige, onnodige openstaande software helemaal hebben afgesloten, want deze kunnen de goede werking van beide mogelijke verhinderen;
tevens kan het nog het helpen als de Origin cliënt helemaal verwijderd, de laatste versie download en installeert;
ervoor te zorgen dat de stuurprogramma's van je platform en updates voor het besturingssysteem die nog beschikbaar zijn, downloaden en installeren.
Dit geld ook voor @casiopeiagod.
Groetjes.
6 years ago
Neem bij mij heeft het ook niet geholpen.
Wanneer gaat EA dit oplossen? Dit is duidelijk een programmeringsfout bij Origin.
Eigenlijk is het te gek voor woorden dat je zelf allerlei toestanden moet uithalen om een programma te laten werken dat kennelijk niet naar behoren functioneert!
Vandaag nog maar eens bellen dan.
- 6 years ago
Ja ik hoop dat ze het snel oplossen want ik zou ook graag sims4 studente leven willen spelen
- 6 years ago@Skittie123 jaa ik heb precies hetzelfde probleem en verheugde me echt op het nieuwe pakket!
- 6 years ago
Ik ben ook al 3 dagen bezig met van alles te proberen om nog te kunnen spelen. Sinds die legacy edition er is kan ik helemaal niks meer!
Echt heel vervelend, beter fixen ze dit snel
About Origin Mac
Bespreek Origin voor Mac en je favoriete games, en ontmoet andere spelers in de Origin Mac-community om mee te spelen.2,499 PostsLatest Activity: 29 days ago
Recent Discussions
- 6 months ago
- 7 months ago
- 7 months ago