Forum Discussion

Anonymous's avatar
Anonymous
8 years ago

Trage downloads

Waarom is jullie Origin app zo verschrikkelijk ruk en traag.

Ik heb een 250mbit verbinding juist zodat ik niet steeds op updates e.d. moet wachten. Worden updates e.d., als ik mazzel heb op max. 9MB/s aangeleverd (~100mbit), maar regelmatig onder de 500kb/s. Echt bagger infrastructuur bij Origin zo te zien, maar je komt er niet onderuit met bepaalde games.

Zet alsjeblieft alles gewoon over naar Steam of ga samenwerken met Blizzard, maar hef Origin gewoon op... (niet alleen vanwege deze reden. Ik heb al diverse redenen aangekaart via de ingebouwde feedback van de verschrikkelijke Origin app).

13 Replies

• arjan_werink's avatar
    arjan_werink
    6 years ago

Waarom heb ik dan bij steam elke keer 25mb/s en bij origin rond de 25 kb/s?

• ejnie's avatar
    ejnie
    5 years ago

Heb dezelfde ervaringen. Al paar jaar bezig. Deze week nieuw systeem gebouwd, clean install windows 10 laatste versie.

Alle apps uitgezet, firwall instellingen goed, VPN en virusscan uit:

Download begint met 50Mb / sec en zakt heel snal naar ca 9.

Battlefront 1 en Sims 4 uren bezig geweest met installatNu Star Wars Battlefront 1 opnieuw installeren.. Downloadsnelheid al naar 9,5 MB/sec gezakt, voorspelde downloadtijd

is 1 uur en 35 minuten. Ondanks de beloofde verhoogde snelheid nog steeds apetraag. Bagger dit !

Op de Gog Galaxy desktop staan zelfs de dikste games er in ca 15 minuten op, updates zijn vaakeen kwestie van minuten.

Ik speel Star Wars II al tijden niet meer, omdat ik bij opstarten meestal eerst updaten moet, wat soms bijna een uur duurt. Daarna geen zin meer om te spelen.

• EA_Neil's avatar
    EA_Neil
    Icon for EA Staff (Retired) rankEA Staff (Retired)
    5 years ago

Hey @ejnie ,

Ik heb even voor je rondgekeken en mochten geen van de andere stappen werken kun je misschien een kijkje nemen of de gegeven oplossing van de speler Collopee op de volgende discussie helpt. Het is wel in het Engels maar mogelijk helpt dit.

Zoals ook vermeldt is op de laatste pagina is dit geen officiële EA oplossing en kan dit mogelijk ook andere problemen veroorzaken (je kunt het terug zetten in de file) maar mogelijk werkt deze aanpassing ook voor jou en kun je zo sneller jouw updates downloaden en verder spelen.

- EA_Neil

About Origin Mac

Bespreek Origin voor Mac en je favoriete games, en ontmoet andere spelers in de Origin Mac-community om mee te spelen.2,499 PostsLatest Activity: 2 months ago