Forum Discussion

RestrictionPvP's avatar
5 years ago

Can't connect due to error: 721

Hello there.

I deleted Star Wars Battlefront II from my PC yesterday. Everything was working fine before yesterday. (I deleted to make room for another game.) Today, I reinstalled the game. Only I can't play online as it gives me the error: 721. Does someone have a fix for this particular error code? Thanks in advance. My internet is working fine and already tried to 'repair' the game.

Kind regards,

RestrictionPvP

/edit

In het Nederlands aangezien dit dus een Nederlandse helpdesk is.

Gisteren heb ik Star Wars Battlefront II verwijderd aangezien ik ruimte moest maken voor een andere game. Daarvoor deed de game het gewoon. Vandaag heb ik de game geïnstalleerd en nu kan ik niet meer online en krijg ik een error: 721 (Kreeg zojuist ook de error code 2396). Kan iemand me hierbij helpen? Mijn internet werkt goed en heb al geprobeerd de game te 'repareren'. Alvast bedankt!

1 Reply

• Dag @RestrictionPvP 

Je kan eens proberen om je rooter te herstarten. Deze error heeft te maken met het feit dat je de SWBG2 servers niet kan bereiken. Het herstarten van de rooter kan eventuele verbindingsproblemen met de SWBF2 servers oplossen.

About Star Wars Spel Discussie

Praat met de community over de STAR WARS™-games van EA.255 PostsLatest Activity: 2 months ago