Forum Discussion
Starfighter Assault is zeker mijn favoriet. De graphics vergeleken met Battlefront 1 hebben een fikse upgrade gekregen.
Ik speel ook af en toe op werk, maar mijn collega's vinden het niet zo leuk dat ik altijd op inverted speel 😉
Nou, ik weet toch wel zeker dat je collega's het spel ook wel op het werk spelen hoor... 😇 Maar op inverted? Hoe doe je dat dan? Vind je dat echt makkelijker?
- EA_Jason9 years ago
EA SPORTS FC™ Team
Ik speel al op inverted sinds ik een kleine Jason was, ik denk dat ik er gewoon aan gewend ben.
Vroegah op mijn Master System II had ik zo'n grote joystick die ik ook gebruikte voor vliegspellen. Vliegspellen zijn in het algemeen altijd inverted net als bij echte vliegtuigen en ik denk dat ik die mindset mee heb genomen naar FPS shooters. Je speelt tenslotte nog steeds met joysticks op jouw controller.
- CmdrWacky9 years agoRising Adventurer
Aha, kijk. Nou snap ik het.
De kleine Wacky (ik dus) heeft ook geleerd om met een joystick te spelen, zoals in Microsoft Flight Simulator (wat een spel toentertijd).
Later overgegaan op de Xbox controllers, mijn eerste joystick-achtige controls sinds de echte grote joystick. Maar op een of andere manier ben ik blijven steken bij keyboard en muis. 😎Ik moet wel eerlijk zeggen dat ik slechter speel met een K+M combinatie, dan met een Xbox controller... 😳 Maar aangezien ik volledig overgestapt ben naar PC games, moet ik er maar aan wennen. 😛
- EA_Jason9 years ago
EA SPORTS FC™ Team
De actie is wat sneller met keyboard en muis, vooral in FPS games zoals Battlefront. Ik ben jaren geleden voor werk overgestapt naar consoles maar ik zit er weer aan te denken om op PC te spelen. Vooral met de PC based Battlefield 1 community die wij hebben.
We hebben trouwens ook een Stel jezelf voor topic.
- CmdrWacky9 years agoRising Adventurer
De PC based Battlefield en Battlefront community is een beast! Het is een zo hechte community, wat ook geldt voor de console community. Maar de PC community heeft toch iets anders over zich heen, als je begrijpt wat ik bedoel? 🥳
Spelen er veel mensen bij EA op de consoles, of if het meer PC daar?
About Star Wars Spel Discussie
Recent Discussions
- 31 days ago
- 4 months ago
- 5 months ago
- 7 months ago