7 years ago
Game crashed
Product: Star Wars Jedi: Fallen Order
Platform:Sony Playstation 4
Omschrijf kort je bug: Omschrijf kort je bug: Crashed In cutscene en word meteen gerespawned
Hoe vaak vindt de bug plaats? 100%
Hoe kunnen wij de bug zelf vinden? Door in de scene te komen waarin cal plauf zoekt en vervolgens in een cutscene komt waarin cal worst vertelt op de force
Wat gebeurt er? Wat gebeurt er? Na die cutscene crashed mn game en wordt ik geteleporteerd naar een scherm waarin cal valt en vervolgens dood neer valt en wordt ik gerespawned Wat verwacht je te zien? Een cutscene met een man die
Wat verwacht je te zien? Wat verwacht je te zien? Een cutscene met een man die cal vertelt om op de force te vertrouwen en cal vervolgens wakker wordt naast plauf
- Product: Star Wars Jedi: Fallen Order
Platform:Sony Playstation 4
Omschrijf kort je bug: Crashed In cutscene en word meteen gerespawned
Hoe vaak vindt de bug plaats? 100%
Hoe kunnen wij de bug zelf vinden? Door in de scene te komen waarin cal plauf zoekt en vervolgens in een cutscene komt waarin cal worst vertelt op de force te vertrouwen
Wat gebeurt er? Na die cutscene crashed mn game en wordt ik geteleporteerd naar een scherm waarin cal valt en vervolgens dood neer valt en wordt ik gerespawned
Wat verwacht je te zien? Een cutscene met een man die cal vertelt om op de force te vertrouwen en cal vervolgens wakker wordt naast plauf