Forum Discussion

DeJerre18's avatar
5 years ago

Haperingen bij Star Wars Battlefront II

Beste

Sinds enkele weken ondervind ik een enorme 'lag' wanneer ik 'Star Wars: Battlefront II' probeer te spelen.

Ik heb de game nu al enkele jaren en heb nooit problemen gehad.

Het spel hapert vooral wanneer ik begin te spelen. Ik probeerde alle andere programma's op mijn computer te sluiten, maar tot nu toe helpt niets.

Suggesties/oplossingen?

Vriendelijke groeten

Jeroen

8 Replies

• EA_Neil's avatar
    EA_Neil
    Icon for EA Staff (Retired) rankEA Staff (Retired)
    5 years ago

Hey @DeJerre18 ,

Sorry om te horen dat je tegen deze haperingen aan loopt. Is dit alleen in bepaalde secties van het spel en zowel online als offline?

Wanneer heb je jouw video kaart voor het laatst een update gegeven?

- EA_Neil

• Beste @EA_Neil 

Ik heb zowel haperingen bij online als offline spelen. Soms komt er in de rechterbovenhoek dat mijn connectie niet goed is, terwijl ik bij andere programma's totaal geen problemen ervaar met mijn connectie.

Ik heb mijn grafische kaart net geüpdatet: het is al wat beter, maar hij hapert nog steeds.

Ook het laden van het startscherm en een nieuwe 'match' duurt langer dan vroeger.

Alvast bedankt!

Vriendelijke groeten

DeJerre

• EA_Neil's avatar
    EA_Neil
    5 years ago
    @DeJerre18

Heb je het gevoel dat dit meer een online probleem is met vertraagde besturing ook en dat hij soms versneld en eruit springt of meer grafisch?

- EA_Neil
  • @EA_Neil Ik heb het gevoel dat het meer een vertraagde besturing is.

Andere games, dewelke dezelfde grafische kaart vragen als BF2, werken wel optimaal.

Bedankt!

Dejerre
  • EA_Neil's avatar
    EA_Neil
    5 years ago
    @DeJerre18

Dus het is niet zozeer het scherm maar meer dat je besturing voelt alsof het een seconde later aan komt in alles dat je doet?

- EA_Neil
  • @EA_Neil oei, ik had je vraag verkeerd begrepen.

Het zijn echt haperingen van het scherm. De besturing zelf loopt wel oké, maar valt natuurlijk moeilijk te checken wanneer het scherm hapert.
    Het is dan meer als een versnelling en vertraging: het spel valt even volledig stil, waarna de bewegingen van de afgelopen seconden als een sneltrein voorbij komen.

Vriendelijke groeten

DeJerre
  • DarkBanishing's avatar
    DarkBanishing
    Hero+
    5 years ago

Dag @DeJerre18 

Kan je a.u.b. eens controleren of er nog andere programma's lopen op de achtergrond wanneer je het spel speelt? Wat jij ervaart is typisch voor een overbeladen CPU waar terzelfdertijd te veel programma's op lopen.

Om dit te controleren druk je op Ctrl + Alt + Delete. Daarna kies je 'taakbeheer' en in de window die nu verschijnt zie je alle actieve programma's.

• EA_Neil's avatar
    EA_Neil
    5 years ago
    @DeJerre18

Ik was helaas even weg voor de week maar was benieuwd of dit nog steeds gebeurde?

Dat versnellen klinkt erg als lag (internet gerelateerd) en minder als hardware problemen.

- EA_Neil

About Star Wars Spel Discussie

Praat met de community over de STAR WARS™-games van EA.256 PostsLatest Activity: 31 days ago