Forum Discussion
5 years ago
Beste @EA_Neil
Oh.
- JesseOneKenobi
Ps. Ik heb net geprobeerd te inloggen in de game met mijn Xbox-wachtwoord, maar wanneer ik op login klik zie ik weer dat ik cookies moet accepteren. Wanneer ik dan weg klik zie ik foutcode 4,975, maar wanneer ik het dan weer mijn wachtwoord opnieuw invoer kan ik niet op login klikken
EA_Neil
EA Staff (Retired)
5 years agoHey @jesseonekenobi,
Houd in de gaten dat eenmaal gekoppeld het lastig kan zijn dit te ontkoppelen dus houd in de gaten wat je probeert te koppelen in het geval dat je dit liever niet wilt.
Is dit zowel in het spel zelf als via de help.ea.com website het geval?
- EA_Neil
Houd in de gaten dat eenmaal gekoppeld het lastig kan zijn dit te ontkoppelen dus houd in de gaten wat je probeert te koppelen in het geval dat je dit liever niet wilt.
Is dit zowel in het spel zelf als via de help.ea.com website het geval?
- EA_Neil
- 5 years ago
Beste EA_Neil,
Wat bedoelt u ermee?
- JesseOneKenobi
- 5 years ago
Met het spel hetzelfde en help.ea.com
- EA_Neil5 years ago
EA Staff (Retired)
Hey @jesseonekenobi,
Dus hij blijft die error geven ook met het andere account die wel volwassen is (als in, kan online spelen zonder volwassen restricties) en nog niet aan een EA account gekoppeld is?
- EA_Neil - 5 years ago
Hey @EA_Neil,
Ik heb nu op create geklikt en nu doet ie het, maar nu het volgende probleem. Nu krijg ik foutcode 524. Wat moet ik daar tegen doen?
- EA_Neil5 years ago
EA Staff (Retired)
Hey @jesseonekenobi,
Zover ik kan vinden komt die code alleen te voorschijn als het account minderjarig is waar je onder probeert te spelen.
- EA_Neil - 5 years ago
- EA_Neil5 years ago
EA Staff (Retired)
@jesseonekenobi,
Je zult inderdaad Xbox Live nodig hebben om online games zoals SW Battlefront II te kunnen spelen op de Xbox. Gratis games zoals Apex Legends bijvoorbeeld zijn sinds April dit jaar gratis en hebben geen Xbox Live meer nodig. Bepaalde vormen van de Xbox Game Pass zijn inclusief een Xbox Live subscriptie.
- EA_Neil
About Star Wars Spel Discussie
Praat met de community over de STAR WARS™-games van EA.256 PostsLatest Activity: 2 days ago
Recent Discussions
- 2 days ago
- 3 months ago
- 4 months ago
- 6 months ago