Forum Discussion
EA_Neil
EA Staff (Retired)
5 years agoHey @jesseonekenobi,
Dus hij blijft die error geven ook met het andere account die wel volwassen is (als in, kan online spelen zonder volwassen restricties) en nog niet aan een EA account gekoppeld is?
- EA_Neil
Dus hij blijft die error geven ook met het andere account die wel volwassen is (als in, kan online spelen zonder volwassen restricties) en nog niet aan een EA account gekoppeld is?
- EA_Neil
5 years ago
Hey @EA_Neil,
Ik heb nu op create geklikt en nu doet ie het, maar nu het volgende probleem. Nu krijg ik foutcode 524. Wat moet ik daar tegen doen?
- EA_Neil5 years ago
EA Staff (Retired)
Hey @jesseonekenobi,
Zover ik kan vinden komt die code alleen te voorschijn als het account minderjarig is waar je onder probeert te spelen.
- EA_Neil - 5 years ago
- EA_Neil5 years ago
EA Staff (Retired)
@jesseonekenobi,
Je zult inderdaad Xbox Live nodig hebben om online games zoals SW Battlefront II te kunnen spelen op de Xbox. Gratis games zoals Apex Legends bijvoorbeeld zijn sinds April dit jaar gratis en hebben geen Xbox Live meer nodig. Bepaalde vormen van de Xbox Game Pass zijn inclusief een Xbox Live subscriptie.
- EA_Neil
About Star Wars Spel Discussie
Praat met de community over de STAR WARS™-games van EA.256 PostsLatest Activity: 2 days ago
Recent Discussions
- 2 days ago
- 3 months ago
- 4 months ago
- 6 months ago