klapje25 years agoSolvedloop probleem Best Ik heb een probleem. mij persoon wilt niet stopen met lopen in StarWars Battelfront 2. en als ik in het hoofd scherm zit gaat die allen naar boven toe en dan kan ik niks meer doen. hoe kan di...Show MoreEA_Neil to klapje25 years ago@klapje2 Kun je zien of hetzelfde gebeurt als je bijvoorbeeld dat wiel los koppelt?- EA_Neil
EA_Neil to klapje25 years ago@klapje2 Kun je zien of hetzelfde gebeurt als je bijvoorbeeld dat wiel los koppelt?- EA_Neil
EA_Neil to klapje25 years ago@klapje2 Kun je zien of hetzelfde gebeurt als je bijvoorbeeld dat wiel los koppelt?- EA_Neil
EA_NeilEA Staff (Retired)5 years ago@klapje2 Hey!Sorry om te horen dat je tegen dit probleem aan loopt. Inderdaad kun je zo niet echt lekker spelen!Heb je toevallig een controller en/of stuurwiel voor race games ingeplugd staan op jouw computer?- EA_Neil
EA_NeilEA Staff (Retired) to klapje25 years ago@klapje2 Kun je zien of hetzelfde gebeurt als je bijvoorbeeld dat wiel los koppelt?- EA_Neilklapje2 to EA_Neil5 years agoEA_Niel als ik me wiel los heb gekoppeld dan werkt het goed.
EA_NeilEA Staff (Retired) to klapje25 years ago@klapje2 Kun je zien of hetzelfde gebeurt als je bijvoorbeeld dat wiel los koppelt?- EA_Neil
About Star Wars Spel DiscussiePraat met de community over de STAR WARS™-games van EA.256 PostsLatest Activity: 31 days ago
Recent DiscussionsMissing mods after game errorGalaxy of Heroes Google Play connectionerror code 201No toons after buying LSB... again. EA, please fixNederlands talige Guild zoekt 2 leden