RobinBeers3 years agoMijn vriend en ik kunnen elkaars invites niet accepteren. Mijn vriend en ik kunnen elkaars invites niet accepteren, want er staat dan 'kan content niet laden'. We zijn beide online en een paar dagen geleden hadden we hier geen last van.
EA_QueenBeeCommunity Manager3 years agoHoi @RobinBeers,Welk spel gaat dit over? En op welk platforms spelen jullie?
Recent DiscussionsProgression Battlefront II I want to buy a ps5x preferably the digital edition, because it’s €100,- cheaper. The only issue is that I bought certain In game stuff and my progression. Can I use al my previously stuff and can my...Missing mods after game error The Helpdesk is referring me to the forum to get help. After remodding my characters for the raid, I received an error message and noticed that two of my most important mods disappeared from my i...Galaxy of Heroes Google Play connection The last few days i havent been able to play the game. I had played during the day but that night when i tried to log in i recieved an error message. The mmessage said the connection was broken and...error code 201 als ik battlefront 2 opstart lukt het volledig er staat dat ik een connectie heb en alles kan doen. Maar zodra ik een multiplayer potje in wil gaan. Krijg ik na een paar seconden error code 201. Heel...No toons after buying LSB... again. EA, please fix De mandolorian outcast lightspeed gekocht, maar geen toons gekregen, alleen een paar kristallen. EA, aub oplossen. is al de zoveelste keer! please get me my mandalor outcasts!