Forum Discussion
Sorry om te horen dat hij tegen deze foutmelding aan loopt. Speelt jouw zoon toevallig op een minderjarig account? Helaas hebben minderjarige accounts geen toegang tot online functies totdat zij de benodigde leeftijd bereiken.
- EA_Neil
- 4 years ago
Dank voor je reactie EA_Neil!
Geen idee, hoe kan ik dat controleren? En vanaf welke leeftijd zou hij dan wel toegang kunnen krijgen tot online functies? En zou ik als ouder hem hiervoor desondanks toestemming kunnen geven?
Online kunnen spelen was voor hem juist de meest belangrijke reden om dit spel te willen hebben, aangezien hij dit met alle andere games die hij speelt (inclusief games die ook voor 16 jaar zijn, zoals bijvoorbeeld Apex Legends) gewoon kan doen.
- EA_Neil4 years ago
EA Staff (Retired)
Vaak is dit te controleren door te kijken of hij op bijvoorbeeld www.origin.com en/of www.ea.com in kan loggen. Minderjarige EA accounts kunnen dit namelijk niet omdat er geen email aan gekoppeld staat. Als het gaat om online kunnen is dit voor België 13 en 16 voor Nederland.
Qua toegang verlenen is dit erg titel afhankelijk zoals je bij Apex merkt maar is dit geloof ik niet iets wat voor Star Wars Battlefront II verleend kan worden zolang het EA account zelf minderjarig is. Mocht je het gevoel hebben dat de geboortedatum fout staat kun je ons ook altijd contacteren via de Nederandse chat.
Dit kun je op de volgende manier doen:
- Ga naar help.ea.com
- Log in met jouw account maar het is niet verplicht, je kunt ook contact zoeken zonder je aan te melden
- Druk op neem contact met ons op
- Kies bijvoorbeeld Origin > PC > Mijn account beheren > Accountgegevens beheren
- Kies contact opties en dan chat
Mocht je buiten de werktijden contact proberen op te nemen met ons kun je ons uiteraard ook via de Engelse chat bereiken of via social media (EA Help op Twitter en Facebook).
- EA_Neil
- 4 years ago
Als ik kijk welk EA-account gekoppeld is aan zijn Gamertag (lees: het outlook.com e-mailadres dat gekoppeld is aan deze Gamertag), dan is dat dit kaasventilator-account. Ik kan ook inloggen op EA/Origin en kan daar ook zien dat daar dit outlook.com e-mailadres in staat.
In het EA-profiel heb ik zijn leeftijd op 18 gezet, om te kijken of het probleem met online spelen dan opgelost zou zijn (leeftijdsgrens op Xbox heb ik nog steeds op 16 jaar staan), maar dat lijkt allemaal niets uit te maken.
Enig idee hoe ik dit probleem fatsoenlijk kan oplossen? Moet ik het kaasventilator EA-account loskoppelen van zijn Gamertag (wel een poging hiertoe gedaan, maar kon door de bomen het bos niet vinden) en een nieuw EA-account aanmaken?
About Star Wars Spel Discussie
Recent Discussions
- 11 days ago
- 3 months ago
- 3 months ago
- 4 months ago