Forum Discussion
@kaasventilator,
Sorry voor de late reactie, ik was helaas op vakantie maar ben weer helemaal terug. Het account waar je hier mee op het forum post is niet het account waar hij op het moment onder speelt. Ik heb het gevoel dat dit een ander account is die onder een andere leeftijd staat. Het email op het Xbox account kan anders zijn dan die op het EA account.
Mocht het account een foutieve leeftijd hebben dan kun je het beste onze helpdesk contacteren om dit aan te laten passen maar houdt in de gaten dat dit alleen mogelijk is als hij ook werkelijk minimaal 16 is.
Dit kun je op de volgende manier doen:
1. Ga naar help.ea.com
2. Je hoeft je niet aan te melden om contact te zoeken maar het mag natuurlijk wel
3. Druk op neem contact met ons op
4. Kies Origin > PC > Mijn account beheren > Accountgegevens beheren
5. Kies contact opties en dan chat
Mocht je buiten de werktijden contact proberen op te nemen met ons kun je ons uiteraard ook via de Engelse chat bereiken of via social media (EA Help op Twitter en Facebook).
- EA_Neil
Geen probleem hoor, was zelf ook niet echt heel snel in mijn reactie.
Kunnen jullie zien volgens welk account hij wel speelt? Heb alle apps en services waarmee zijn X-box account verbonden was (via zijn gekoppelde outlook.com-account) verwijderd, dus als het goed is zou er nu geen EA-account meer moeten zijn waaronder hij op zijn Xbox speelt.
Hopelijk komen we zo dichterbij het oplossen van dit probleem.
- EA_Neil5 years ago
EA Staff (Retired)
@kaasventilator,
Zover ik weet kun je dit EA account niet zelf ontkoppelen via de Xbox en/of het minderjarige account en zal dat alleen via ons mogelijk zijn door ons te contacteren. In principe is het niet mogelijk, mocht hij inderdaad minderjarig zijn, om dit spel online te spelen ben ik bang. Mocht de leeftijd fout staan kun je ons via de Nederlandse chat bereiken maar ik kan dit helaas niet inzien of aanpassen voor je via het forum.
- EA_Neil