Forum Discussion
4 years ago
Geen probleem hoor, was zelf ook niet echt heel snel in mijn reactie.
Kunnen jullie zien volgens welk account hij wel speelt? Heb alle apps en services waarmee zijn X-box account verbonden was (via zijn gekoppelde outlook.com-account) verwijderd, dus als het goed is zou er nu geen EA-account meer moeten zijn waaronder hij op zijn Xbox speelt.
Hopelijk komen we zo dichterbij het oplossen van dit probleem.
EA_Neil
EA Staff (Retired)
4 years ago@kaasventilator,
Zover ik weet kun je dit EA account niet zelf ontkoppelen via de Xbox en/of het minderjarige account en zal dat alleen via ons mogelijk zijn door ons te contacteren. In principe is het niet mogelijk, mocht hij inderdaad minderjarig zijn, om dit spel online te spelen ben ik bang. Mocht de leeftijd fout staan kun je ons via de Nederlandse chat bereiken maar ik kan dit helaas niet inzien of aanpassen voor je via het forum.
- EA_Neil
Zover ik weet kun je dit EA account niet zelf ontkoppelen via de Xbox en/of het minderjarige account en zal dat alleen via ons mogelijk zijn door ons te contacteren. In principe is het niet mogelijk, mocht hij inderdaad minderjarig zijn, om dit spel online te spelen ben ik bang. Mocht de leeftijd fout staan kun je ons via de Nederlandse chat bereiken maar ik kan dit helaas niet inzien of aanpassen voor je via het forum.
- EA_Neil
About Star Wars Spel Discussie
Praat met de community over de STAR WARS™-games van EA.255 PostsLatest Activity: 2 months ago
Recent Discussions
- 2 months ago
- 3 months ago
- 4 months ago
- 5 months ago