Forum Discussion
19 Replies
Ja herkenbaar... vandaag lijken alle servers wel besmet, echt zonde dat ze hier niks tegen doen
- EA_Leeuw4 years ago
Community Manager
Hey @HDM1966,
Helaas hebben we geen update over de situatie beschikbaar of over hoelang het duurt voordat het is opgelost. Kerst en oud & nieuw zitten er nu ook tussen, dus alles gaat wat trager dan normaal. Maar ik hoop z.s.m. meer nieuws te hebben. Oke @EA_Leeuw
ook nog de beste wensen voor 2022
als dit al begin december is en dat kerst en oud en nieuwjaar tussen zat snap ik ....maar vindt dit geen excuses. Als een storing of een bug is moet dit snel hersteld worden, ook bij groot onderneming zo als jullie bij EA
ook wordt dit veel gemeld ook op YouTube, deze voorval.
vandaag was ik meer dan 5 keer met spelen is deze voorval (dat je niet gedood wordt of dat je medespelers niet dood kunt krijgen, en ook heb je met de kunnen spelen en dan heb je de time challenge erbij.
ik hppr waarneer dit voorval wordt opgelost.
mvg
Zo hoelang duurt deze grap nog...zo is het spel ook niks meer aan om te spelen.
Je ziet en hoort op YouTube deze geval....en dit probleem duurt nu bijna 2 maanden
Star Wars Battlefront 2 multi player does not work anymore. No one can die in the game. What happen? It's for several weeks already. Will this be fixed? Or is this the end of Battlefront 2?
- EA_Leeuw4 years ago
Community Manager
Hey @TonyRotterdamned,
Ik heb je post even samengevoegd met een al bestaand topic hierover.
Dankjewel. - @EA_Leeuw Dat is fijn, maar wanneer wordt dit opgelost? Het is al erg lang aan de gang. Is daar uitzicht op? Als ik er aan denk om weer een spel te kopen denk ik wel twee keer na, het feit dat een spel zo makkelijk gehackt kon worden door individuele spelers was al ongelooflijk irritant maar als nu de servers ook al gehackt worden en dat dit niet binnen een paar dagen opgelost kan worden lijkt mij dit het einde van online gamen.
- EA_Leeuw4 years ago
Community Manager
@TonyRotterdamned, helaas hebben we nog geen concrete informatie beschikbaar over deze situatie.
Het enigste wat ik voor nu kan delen zijn de eerste twee links die ik heb gepost en nu ook deze link met informatie.