Forum Discussion
Hey @TonyRotterdamned,
Van de keren dat ik Battlefront II gespeeld heb, ben ik geen cheaters tegengekomen. Ik weet dat @DarkBanishing veel speelt, misschien heeft hij wat inzicht te bieden over de staat van het spel?
Om spelers te rapporteren kan je deze link gebruiken:
https://help.ea.com/nl/help/faq/report-players-for-cheating-abuse-and-harassment/
- 7 years ago
Hoi EA_Jason,
Ik heb begrepen dat dit ook het geval was bij Battlefront 1 in het begin maar dat er nu nog weinig aan gedaan word. Het is ook lastig aan te geven. Vooral als je net lekker in het spel zit. Ik doe dat soms wel en sommigen namen worden ook door andere regelmatig gerapporteerd. Althans dat zie ik in de in-game chat. Echter zie ik deze namen na weken nog steeds terug komen. Ze doen dingen in de game die normaal niet mogelijk zijn of alleen voor korte duur. Zij doen dat continu. Daarbij lijken ze continu health te hebben. Ik heb geen zin geld te besteden aan een game dat zo makkelijk te manipuleren is. Erg jammer want ik had 2 graag willen kopen.
Het rapporteren van spelers is achter de feiten aan lopen, niet leuk om te doen, te omslachtig en het spelbederf is dan al een feit. Voorkomen dat er gecheat wordt lijkt mij voor zinvoller.
- 7 years ago@EA_Jason Jammer, verder geen antwoord, ik ga Battlefront 2 maar niet kopen. Het toelaten van spelbederf vind ik een gemiste kans.
- EA_Jason7 years ago
EA SPORTS FC™ Team
Het ding is dat ik er vrijwel niets over kan zeggen aangezien het om cheats/hacks/etc. gaat.
Ik heb meerdere keren BFII gespeeld en ben nog nooit een cheater tegengekomen, aangezien @DarkBanishing veel meer speelt dan ik, is het een goed idee om zijn mening hierover te vragen.
- DarkBanishing7 years agoHero+
@TonyRotterdamned , jammer genoeg moet ik wel zeggen dat ik in het spel al wel enkele keren verdachte spelers ben tegengekomen. Toch moet ik zeggen dat als ik vergelijk met andere multiplayer games, er in SWBF 2 relatief veel minder wordt vals gespeeld.
Laat de pret trouwens niet bederven door cheaters. SWBF 2 is best een leuke game en een aanrader als je van SW games houdt.
PS: @EA_Jason , even een tip voor EA om valsspelen te ontmoedigen: laat advocaten rechtszaken voeren tegen mensen en sites die cheats ter beschikking stellen voor EA games. Dit doet Blizzard ook en blijkbaar helpt het wel. ;-)
- 7 years ago
Zoals je kunt zien aan mijn printscreens wordt er aardig gehackt. Ik zie ook nog steeds, ook nadat ik en ook andere deze spelers hebben gemeld als cheaters, dezelfde namen altijd met enorm hoge scores spelen. Het aanmelden van cheaters helpt dus ook niet.
EDIT door EA_Jason: Naming & Shaming verwijderd.