Forum Discussion
Hey @TonyRotterdamned,
Van de keren dat ik Battlefront II gespeeld heb, ben ik geen cheaters tegengekomen. Ik weet dat @DarkBanishing veel speelt, misschien heeft hij wat inzicht te bieden over de staat van het spel?
Om spelers te rapporteren kan je deze link gebruiken:
https://help.ea.com/nl/help/faq/report-players-for-cheating-abuse-and-harassment/
Hoi EA_Jason,
Ik heb begrepen dat dit ook het geval was bij Battlefront 1 in het begin maar dat er nu nog weinig aan gedaan word. Het is ook lastig aan te geven. Vooral als je net lekker in het spel zit. Ik doe dat soms wel en sommigen namen worden ook door andere regelmatig gerapporteerd. Althans dat zie ik in de in-game chat. Echter zie ik deze namen na weken nog steeds terug komen. Ze doen dingen in de game die normaal niet mogelijk zijn of alleen voor korte duur. Zij doen dat continu. Daarbij lijken ze continu health te hebben. Ik heb geen zin geld te besteden aan een game dat zo makkelijk te manipuleren is. Erg jammer want ik had 2 graag willen kopen.
Het rapporteren van spelers is achter de feiten aan lopen, niet leuk om te doen, te omslachtig en het spelbederf is dan al een feit. Voorkomen dat er gecheat wordt lijkt mij voor zinvoller.