Forum Discussion

Player_0pmj8tqf's avatar
5 years ago

Ontvang geen security code

Ik krijg geen toegang meer tot oa Battlefront II omdat volgens de melding mijn EA account wachtwoord gereset moet worden. Dat wil ik doen, maar om dat te doen moet ik een security code naar mijn mail laten sturen. Die mail komt helemaal niet aan. Gevolg: inmiddels twee weken geen toegang meer. Iemand een suggestie wat te doen? 

Via EA online support heb ik de vraag gesteld, maar ondanks twee weken van checken, wachten en pogingen via formulier een mail te sturen of te chatten, geen enkele reactie ontvangen. 

3 Replies

• EA_Neil's avatar
    EA_Neil
    Icon for EA Staff (Retired) rankEA Staff (Retired)
    5 years ago

Hey @Player_0pmj8tqf ,

Sorry om te horen dat je geen mail binnen krijgt. Houd in de gaten dat dit hoogstwaarschijnlijk onder een ander email is dan waar je nu mee aan meldt hier op het forum. 

Helaas kunnen wij je niet helpen met account gerelateerde problemen hier op het forum en willen je vragen contact op te zoeken via de chat om dit probleem op te lossen. Dit zal inderdaad lastig over de mail gaan mogelijk zullen ze je ook vragen contact te zoeken met chat als je geen toegang meer hebt tot de email over onze Twitter/Facebook kanalen. 

Helaas is de Nederlandstalige telefoonlijn op het moment niet beschikbaar. Twitter en Facebook kun je vinden via EAHelp. Zorg ervoor dat ze een vinkje hebben zodat je weet dat het het juiste account is.

Dit is hoe je een chat start:

1. Ga naar https://bit.ly/EAChatSupport en selecteer de Engelse of Amerikaanse vlag
    2. Selecteer chat

Mocht je geen optie hebben tot de chat log dan uit en gebruik de link nogmaals. Vul een naam in waar je comfortabel mee bent tezamen met een andere email waar je toegang tot hebt en druk nogmaals op contactopties en kies chat.

- EA_Neil

• @EA_Neil Dank voor je reactie. Ik gebruik voor dit forum en voor mijn account exact hetzelfde adres. Maar goed; de chatoptie krijg ik niet te zien, ook niet als ik uitlog. De e-mail optie heb ik al meerdere malen ingevuld, dagen gewacht, maar daar wordt niet op gereageerd. Waarom wordt het mensen zo moeilijk gemaakt?
  • EA_Neil's avatar
    EA_Neil
    Icon for EA Staff (Retired) rankEA Staff (Retired)
    5 years ago
    Hey @Player_0pmj8tqf,

Heb je toevallig nog andere email adressen in omloop? Ik heb het gevoel dat dit account niet de juiste is waar je voorheen onder speelde waardoor je geen mail ontvangt.

Voor het starten van een chat, kun je misschien proberen een email in te tikken die bijvoorbeeld niet bestaat om te zien of dat wel chat als optie geeft via de bovenstaande link?

Houd in de gaten dat er op het moment geen Nederlandse lijn of chat is en dat het aan te raden is de taal op Amerikaans te zetten om de chat te bereiken.

- EA_Neil

About Star Wars Spel Discussie

Praat met de community over de STAR WARS™-games van EA.256 PostsLatest Activity: 2 months ago