Forum Discussion
Goedenavond,
Het geprobeerd op die manier maar het maakt geen verschil. In 2D zie ik op de monitor wel een hele grote mousepointer maar is er niks om op te klikken en in VR is het dus inderdaad alleen maar zwart met rechtsonder heel klein een MsDos lettertype "close" staan maar heb je geen mousepointer of wat dan ook om door te gaan. Het spel reageert dan ook nog niet op Esc of welke toets dan ook. Ik moet naar de desktop springen en kan dan alleen nog het programma gedwongen afsuiten.
Ook zou een MsInfo erg handig zijn: https://support.microsoft.com/nl-nl/topic/beschrijving-van-het-hulpprogramma-microsoft-systeeminfo-msinfo32-exe-10d335d8-5834-90b4-8452-42c58e61f9fc.
- 3 years ago
@EA_Leeuw hierbij de dxdiag ik krijg de msinfo32 resultaten maar niet opgestuurd. Het is een txt bestand maar deze site blijft maar zeggen dat het geen txt bestand is en verwijderd het dan weer als ik het wil verzenden.
- EA_Leeuw3 years ago
Community Manager
@gamedeleted, dankjewel!
Hmm, nu zie ik plots wel dat er inderdaad flink wat dingen crashen op je PC. Iets met de naam "vghd.exe" wat een "Qt5WebEngineCore.dll" error heeft. Nu weet ik niet precies wat dit is, misschien een soort Wallpaper Engine die een dynamische achtergrond geeft aan je bureaublad?
In ieder geval; ik zag ook dat je een 4K monitor hebt aangesloten aan je PC, klopt dit? Zo ja, zou je een een custom resolutie kunnen maken van alleen 1440p of 1080p, daar je monitor naar veranderen en kijken of dat het spel dan wel goed werkt? Of je monitor via de PC instellingen gewoon op 1440p of 1080p zetten?- 3 years ago
@EA_Leeuw oh dat kan ik natuurlijk wel in 2d proberen maar vraag mij af of dat het probleem is. Na een "verse" installatie kan ik namelijk wel het spel in en dingen aanpassen. Het probleem begint als ik overschakel naar VR. Ik moet dit doen vanuit de Pitool app van mijn Pimax en dat zijn twee 4k displays. Per ongeluk (ik weet niet meer hoe) ben ik na een van mijn installaties één keer in de cockpit van een Tie Fighter terechtgekomen ik kon niks bedienen of aanklikken en hij reageerde nier oo mijn joystick, throttle of voetenroer maar het beeld was die keer uitstekend.
About Star Wars Spel Discussie
Recent Discussions
- 11 days ago
- 13 days ago
- 23 days ago
- 2 months ago
- 5 months ago