Forum Discussion
23 Replies
- EA_Leeuw4 years ago
Community Manager
Hey @dutchgauntlet,
Dit klinkt niet goed inderdaad! Zou je misschien een DxDiag kunnen posten?
https://help.ea.com/help/pc/how-to-gather-dxdiag-information/ hier precies hetzelfde!
- EA_Leeuw3 years ago
Community Manager
Hey @gamedeleted,
Zou je misschien een DxDiag kunnen posten?
https://help.ea.com/help/pc/how-to-gather-dxdiag-information/ Goedemiddag,
Hierbij het gevraagde bestand.
groet Michiel
- EA_Leeuw3 years ago
Community Manager
@gamedeleted, dankjewel!
Je DxDiag ziet er op zich goed uit.
Ik weet toevallig dat Nvidia enkele dagen geleden nieuwe drivers heeft vrijgegeven, versie 511.79. Heb je toevallig deze al geprobeerd te installeren? Hi, nee ik heb bewust niet de laatste Nvidia drivers geïnstalleerd omdat deze weer framedrops en stutters in Flightsimulator VR te veroorzaken, wat mijn primaire "spel" is.
- EA_Leeuw3 years ago
Community Manager
@gamedeleted, ja dan is het wel begrijpelijk inderdaad. Hoorde dat de 500 series driver erg slecht werkt met sommige spellen, alhoewel het wel helaas onze eerste troubleshooting stap is normaal om de drivers bij te werken naar de meest recente versie.
Even een vraagje; hoe heb je het spel gekocht, via Steam of Origin? Goedenavond,
Via Steam, ik had het misschien beter via Origin in dit geval kunnen doen om dat ik daar ook een account heb voor Sims 4! 😉
Helaas is inmiddels een van mijn andere drives gecrasht en écht overleden! Ik wilde al een tijdje gaan upgraden maar zat op wat normalere prijzen te wachten. Nu dit maar aangegrepen en de knoop door te hakken en op de GPU na mijn hele systeem te upgraden. Met de huidige levertijden voor onderdelen vermoed ik dat het snel een maand wordt voordat ik het weer opnieuw kan gaan proberen. Graag kom ik hier op terug als ik weer een draaiend systeem heb. Wie weet start ik dan in één keer het spel op! Vast bedankt voor het meedenken!
- EA_Leeuw3 years ago
Community Manager
@gamedeleted, oh nee, wat vervelend om te lezen... ☹️ RIP harddrive.
Maar is helemaal goed hoor! Voel je vrij om weer te reageren hier als je wat progressie ziet in je nieuwe PC build!
Succes alvast! 👏 Hallo, ik heb inmiddels mijn systeem terug en had eigenlijk gehoopt dat SW op de gecrashte drive stond. Maar dat is niet zo dus was helaas niet het probleem.
Het is nog precies hetzelfde; een zwart scherm met ergens rechtsonderin heel klein de teksr "close" maar noch met noch met controllers kan ik het aanklikken of sluiten. Andere toetsen bv. Esc hebben ook geen invloed. Inmiddels ook mijn grafische driver naar de nieuwste versie geüpdate.
About Star Wars Spel Discussie
Recent Discussions
- 11 days ago
- 13 days ago
- 23 days ago
- 2 months ago
- 5 months ago