Forum Discussion

Anonymous's avatar
Anonymous
8 years ago
Solved

Ping site gaat automatisch naar Australia

Ping site gaat automatisch naar australia, ook als ik germany aankies. Ook naar reset defaults, Ook na stoppen / starten game. Kan het spel nu niet online spelen. Doet zich al minstens een week voor

• EA_Neil's avatar
    EA_Neil
    8 years ago

@welius 

Ik snap de teleurstelling want het universum in je eentje veroveren is lastig. Het lijkt erop dat het voor sommigen wisselt met de dag dus zou het later zeker nog eens proberen om te zien of het een verschil maakt. Dit probleem zou in de volgende patch opgelost moeten zijn die hoogstwaarschijnlijk in 2-3 weken uit komt. 

7 Replies

• EA_Neil's avatar
    EA_Neil
    Icon for EA Staff (Retired) rankEA Staff (Retired)
    8 years ago

Hey @welius ,

Bedankt voor het vermelden. We zijn op de hoogte dat dit op het moment problemen geeft voor sommige van onze spelers. Kun je zien of de workaround die ik heb gepost in de andere topic een verschil voor je maakt?

1. Start een spel in welke modus je maar graag wilt spelen.

2. Tijdens het zoeken van een spel ga naar de options -> EA Account.

(als hij te snel een lege game vindt zet dan het zoeken tijdelijk uit en ga dan naar de opties)

3. Controleer de 'Ping Site' om te kijken of hij op een regio staat die dichtbij is zoals Duitsland, Engeland, Ierland, etc. 

4. Zo niet, zet hem dan op één van deze landen en wacht totdat hij een spel in gaat of ga erna een spel in.

5. Als hij nog steeds leeg is herstart het spel en ga nogmaals zoeken voor een modus (zonder de opties in te gaan).

• Anonymous's avatar
    Anonymous
    8 years ago

Bedankt voor de snelle reactie.

Helaas helpt de gebode oplossing niet.

Ik heb inmiddels al een reparatie uitgevoerd, zodat de ping site niet op australie blijft staan, maar games blijven leeg. Ongeacht speltype.

• Anonymous's avatar
    Anonymous
    8 years ago

CANT CONNECT TO ANY SERVER BATTLEFRONT 2

So, I've been trying to connect to a game on every game mode for the last few days. 

Each time I press on an online game mode, It takes at least 15 minutes to connect to a server.

Once connected to a server, I'm the only one in the server. No others join it. It's not my internet connection, 
    I already checked that.

Anyone have the same problem, or anyone knows how to solve this?

Thanks in advance

• EA_Neil's avatar
    EA_Neil
    8 years ago

Dank je wel voor het uitproberen @welius . Ik weet dat ze er hard mee bezig zijn om dit op te lossen in de volgende patch. Je zou nog eens kunnen kijken of het herstarten van de router helpt om het goed te zetten en of tijdens het zoeken van een game het wisselen van de ping site een verschil geeft.

@OB-Bill-Kenobi ik heb jouw bericht samen gevoegd met deze omdat ze over hetzelfde onderwerp gaan. Zou je eens kunnen kijken of enkele van de bovenstaande workarounds helpen om dit probleem op te lossen voor jou?

• Anonymous's avatar
    Anonymous
    8 years ago
    Beste @EA_Neil. Router heb ik al herstart. Wisselen van een pingsite tijdens een game maakt geen verschil. Ik ben door mijn mogelijkheden heen, wat dus zou betekenen dat ik moet wachten tot een volgende patch. Erg spijtig. Ik vond het een leuk spel, maar mijn plezier in dit spel verdwijnt snel.
  • EA_Neil's avatar
    EA_Neil
    8 years ago

@welius 

Ik snap de teleurstelling want het universum in je eentje veroveren is lastig. Het lijkt erop dat het voor sommigen wisselt met de dag dus zou het later zeker nog eens proberen om te zien of het een verschil maakt. Dit probleem zou in de volgende patch opgelost moeten zijn die hoogstwaarschijnlijk in 2-3 weken uit komt. 

• Anonymous's avatar
    Anonymous
    8 years ago

Ik heb de update afgewacht en het probleem blijft. Ping site blijft weliswaar op een nabije locatie, maar de servers blijven leeg.

Ik heb het spel verwijderd en opnieuw geinstalleerd, maar de servers blijven leeg. Kortom ik kan al meer dan een maand niet online spelen.

Hopelijk kunnen jullie een oplossing aandragen en blijkt niet dat ik een miskoop heb gedaan met dit spel, wat kennelijk maar een half jaar meegaat.