Forum Discussion

VegaBrownie's avatar
3 years ago
Solved

productcode nergens

ik heb  de star wars bundel gekocht in de epic games store alleen als ik een vand e games wil installen in de originlauncher dan heb ik de productcode nodig maar die kan ik nergens vinden

• Hey @VegaBrownie,

Welkom.

Dit is inderdaad op dit moment een bekend probleem bij Epic en ons. De teams zijn aan het bekijken wat er precies aan de hand is. Helaas lijkt er op dit moment geen tijdelijke oplossing te zijn, ben ik bang. Op dit moment is er helaas niks anders dat ik kan aanraden dan even afwachten of dat het probleem aanhoud.

3 Replies

• Heb je jouw EA / Origin account gekoppeld met jouw account van deze dienst / platform, @VegaBrownie?

Normaal is het dat bij digitaal gekochte software geen productcodes meegeleverd worden.
    Soms wordt de productcode per e-mail bericht naar jouw gestuurd of dien je deze nog ergens op te zoeken.

Start het spel via de Origin cliënt of het programma waarmee je hebt het gekocht. Laatste versie kan je hiervan downloaden: https://www.dm.origin.com/download
    Je dient ongehinderd verbonden zijn met het internet en aangemeld op de juiste accounts.

Mocht het probleem blijven terugkeren, dan zal je toch contact opnemen met de winkel waar je het spel had gekocht voor een oplossing.

Groetjes.
  • VegaBrownie's avatar
    VegaBrownie
    3 years ago

ik heb het bij epic games gekocht maar ik kan in origin nergens inloggen met epic games

• EA_Leeuw's avatar
    EA_Leeuw
    Icon for Community Manager rankCommunity Manager
    3 years ago
    Hey @VegaBrownie,

Welkom.

Dit is inderdaad op dit moment een bekend probleem bij Epic en ons. De teams zijn aan het bekijken wat er precies aan de hand is. Helaas lijkt er op dit moment geen tijdelijke oplossing te zijn, ben ik bang. Op dit moment is er helaas niks anders dat ik kan aanraden dan even afwachten of dat het probleem aanhoud.

About Star Wars Spel Discussie

Praat met de community over de STAR WARS™-games van EA.251 PostsLatest Activity: 5 days ago