Forum Discussion
Sorry voor de late reactie allemaal.
Kunnen jullie mij laten weten of dit nog steeds gebeurt en zo ja of jullie toevallig het volgende hebben draaien?
1. Een in-game overlay van Origin?
2. Discord en een mogelijke overlay van Discord?
Zo ja op één of beiden, zouden jullie deze uit kunnen schakelen en/of Discord volledig af kunnen sluiten en het dan nogmaals op kunnen proberen te starten?
- EA_Neil
Hi Neil,
Het probleem is nog niet opgelost. Ik zie nu bij het opstarten in een klein scherm bovenaan wel het logo van het spel, maar na het laden daarvan is het scherm weer zwart en doet het niks.
- EA_Neil5 years ago
EA Staff (Retired)
@miesz2311
Welke stappen heb je allemaal al doorlopen en kon je het spel voorheen wel gewoon prima spelen?- 5 years ago
Ik heb de game sinds deze gratis is op Epic Games vorige week.
Ik heb al geprobeerd om deze te deïnstalleren en opnieuw te installeren, maar dat werkte niet. Ik heb geprobeerd de game te updaten en te repareren ook dat werkte niet.
Ook heb ik geprobeerd om de .exe files starwarsbattlefrontii en starwarsbattlefrontii_trial te verwijderen en daarna het spel te repareren (tip van internet), maar ook zonder succes. Probleem is nu nog steeds hetzelfde.
- EA_Neil5 years ago
EA Staff (Retired)
@miesz2311
Heeft het spel ooit gedraaid? Kun je ons laten weten wat voor computer je het spel op probeert te draaien?
Je kunt hier vinden hoe je een DxDiag aan kunt maken. Dit is een tekst bestandje die laat zien wat voor hardware jouw PC draait en laat ook de laatste update van de drivers zien.
https://help.ea.com/nl/help/pc/how-to-gather-dxdiag-information/
Ook kan het goed zijn te checken wanneer je jouw video kaart drivers voor het laatst een update hebt gegeven.
- EA_Neil
About Star Wars Spel Discussie
Recent Discussions
- 31 days ago
- 4 months ago
- 5 months ago
- 7 months ago