Forum Discussion

DarkBanishing's avatar
6 years ago

Spel uitgespeeld. :-)

OK, ik heb SW Fallen Order volledig uitgespeeld.

Wat ik goed vond aan de game:

• De graphics zijn ronduit prachtig! Ze zijn zeer gedetailleerd, hou vooral Call Cestis zijn haren in het oog tijdens het spelen van de game op extreme graphics.
  • De verhaallijn is op zich niet slecht. Je komt ook meer te weten over de gevreesde sith inquisitors, wie ze zijn en vooral, wie ze ooit waren.
  • De optie om over te schakelen van een enkele naar een dubbele light saber is geweldig.
  • Gameplay en de gevechten zijn prima uitgebalanceerd, ik heb nooit de indruk gekregen dat de game te gemakkelijk of te moeilijk was.
  • Voldoende planeten om te verkennen met als bekendste plekken Kashyyk en Darthomir.
  • Aanwezigheid van soms wel best uitdagende puzzels wat het spel verheft boven een ordinaire hack & slash.

Opmerkingen:

• Ik blijf wat op mijn honger zitten. Als doorwinterde SW veteraan mag het wat meer zijn qua verhaalinhoud.
  • Wat? Geen force lightning? 💔 😉

Laat maar weten wat jullie ervan vonden.

2 Replies

• Straatford87's avatar
    Straatford87
    Icon for DICE Team rankDICE Team
    6 years ago

Hey @DarkBanishing!

Ik heb hem ~2 weken geleden uitgespeeld en intens van genoten! Fijn om te horen dat je er ook hebt van kunnen genieten. Ik weet hoe lang je naar deze game hebt uitgekeken.

Mijn favoriete planeet was Kashyyyk, en mijn favoriete character was Merrin.

Adventures games als deze staan bij mij altijd hoog in het vaandel. Ik ben klaar voor meer :D

About Star Wars Spel Discussie

Praat met de community over de STAR WARS™-games van EA.256 PostsLatest Activity: 31 days ago