Forum Discussion
Hallo @RoranDraganta,
Ik heb wat meer informatie van je nodig om dit verder te onderzoeken. Welke reward kan je niet ontvangen en hoe hoor je deze reward te krijgen.
Je zei ook dat je een trofee hiervoor kreeg, welke trofee is dit?
- Anonymous9 years ago
Waarmee ik het opmerkte was in CARREER ga naar multiplayer de reward noemt 'take it to the stars' de voorwaarde 'play a match of starfighter assault' dan staat er progress 0 op 1. Dus kan ik de reward niet claimen (500 credits) als ik op driehoekje duw omdat ik volgens de game dit niet heb gedaan.
De trofee heeft de naam 'outbound flight' voorwaarde is 'win a game of starfighter' wat al bewijst dat ik er 1 speelde mits deze wel unlocked is.
Ook al mijn andere voorwaarden op meer rewards gaan niet meer vooruit bijvoorbeeld 'following orders' is defeat 500 enemies dit blijft op 87 op 500 steken ook al versla ik meer vijanden in games.
Ook telkens als ik mijn spel opstart of uit een game kom staat er de text 'sorry we coudn't grand your reward error 2,459 dan druk ik op X gaat het spel naar hoofdmenu en komt er op 'Rewards unlocked - I give Up Emote' Deze reward is al lang unlocked en het spel blijft dit maar zeggen alsof het nieuw is.
Dus heeft het geen nut dat ik speel want ik heb geen vooruitgang in deze en mijn dagen extra zijn jammer genoeg bijna om. Ik hoop dat dit snel kan worden opgelost.
Groeten Bart.
- Anonymous9 years ago
Heb je mij vorig antwoord gekregen?
De meeste gaan terug.
Het I give up emote en starfighter assault probleem zijn er nog steeds.
Ook het steeds uitloggen voor een paar seconden nog.
Groeten.