Forum Discussion
EA_Neil
EA Staff (Retired)
5 years ago@BikniBobMaster,
Bedankt voor het mede delen. Ik was benieuwd of het mogelijk om een verkeerd verwijdert spel ging want soms kan dat ook problemen geven.
Had je de download volledig geannuleerd, Origin opnieuw opgestart en opnieuw de download gestart nadat je AVG uit had gezet?
- EA_Neil
Bedankt voor het mede delen. Ik was benieuwd of het mogelijk om een verkeerd verwijdert spel ging want soms kan dat ook problemen geven.
Had je de download volledig geannuleerd, Origin opnieuw opgestart en opnieuw de download gestart nadat je AVG uit had gezet?
- EA_Neil
5 years ago
Ik had AVG uitgezet en toen heb ik origin opnieuw opgestart en de download ook opnieuw begonnen maar toen kreeg ik weer de error
als ik op verder downloaden druk zegt ie bezig met opstarten(Battlefront 2) en dan stopt de download direct
- EA_Neil5 years ago
EA Staff (Retired)
@BikniBobMaster,
Als je de download helemaal annuleerd en kijkt naar de locatie waar het spel geïnstalleerd wordt, zie je dan toevallig al een versie van Battlefront 2 geïnstalleerd staan of bestaat de folder verder niet?
- EA_Neil - 5 years ago
Er is een folder gemaakt en heb als bijlage toegevoegd wat er in staat
- EA_Neil5 years ago
EA Staff (Retired)
Mijn dag zit er helaas op maar kun je kijken of het volgende helpt?1. Als je op de windows toets drukt en 'prog' typt en naar toevoegen / verwijderen van programma's gaat staat SW Battlefront 2 dan in de lijst? Zo ja, kun je hem hier verwijderen? Zo ja, probeer het erna nog eens om het te installeren vanaf het begin.2. Probeer eens de cache van Origin op te schonen en het dan opnieuw te proberen. Je kunt zien hoe je dit kunt doen op deze link3. Het kan het ook waard zijn het spel via de EA Desktop app te proberen te installeren in plaats van Origin. Nog in Beta maar zal het nieuwe programma worden waar uit je jouw spellen zult starten in de toekomst. Je kunt hem downloaden via deze link.Mocht niks werken en je wilt nog wat meer proberen vandaag kun je ons ook bereiken via social media of op de chat (helaas wel in het Engels). Voor Twitter/Facebook zoek op EAHelp (controleer het vinkje) en voor chat kun je ons bereiken op help.ea.com .- EA_Neil - 5 years ago
Heb alle 3 de punten die jij hebt opgenoemd geprobeerd bij de EA desktop app ging de download tot 100% maar dan kreeg ik een fout bij het afronden van de installatie waardoor het alsnog niet werkten
- EA_Neil5 years ago
EA Staff (Retired)
Sorry om te horen dat dat niet werkte. Stond hij wel in de lijst van geïnstalleerde programma's die je kun verwijderen of niet uiteindelijk?
Rare suggestie misschien. Maar als je onder een ander Windows profiel inlogt met admin rechten op jouw computer, kun je hem dan wel installeren of gebeurt dan hetzelfde op Origin?Je kunt op deze link vinden hoe je dit kunt doen voor Windows 10. Zorg ervoor dat dit test profiel admin rechten heeft. Dit test profiel kun je altijd weer verwijderen naderhand.Mocht dat niet werken kan het het ook nog waard zijn tijdens eens clean boot het spel proberen te installeren en afronden en/of een andere locatie te selecteren op de computer voor het installeren van het spel.- EA_Neil
About Star Wars Spel Discussie
Praat met de community over de STAR WARS™-games van EA.256 PostsLatest Activity: 31 days ago
Recent Discussions
- 31 days ago
- 4 months ago
- 5 months ago
- 7 months ago