Forum Discussion

nando520024's avatar
9 years ago
Solved

Star wars battlefront 2 I don't have a productcode

Ik kan maar geen productcode vinden van star wars battlefront 2. Ik had het gister gekocht op origin en hij vraagt om een productcode. Ik heb geen productcode in de bestegingsmail gezien en bij de game zelf staat hij er ook niet en op account.ea.com. Dus hoe krijg ik mijn productcode zo dat ik kan beginnen met spelen?

5 Replies

• EA_Jason's avatar
    EA_Jason
    Icon for EA SPORTS FC™ Team rankEA SPORTS FC™ Team
    9 years ago

Hey @nando520024,

Wanneer je een spel koopt via Origin, wordt het spel direct toegevoegd aan jouw account. Je hebt dus geen productcode nodig om het spel op te starten. 

Het spel start je op door Origin op te starten, naar de gamebibliotheek te gaan en dan klik op je Battlefront II en kies je voor spelen.

• Dat dee ik ook maar hij vroeg om een productcode om hem te activeren. Ik kan de productcode nergens vinden. Dus hoe moet ik dan de game gaan spelen? @EA_Jason

• EA_Jason's avatar
    EA_Jason
    Icon for EA SPORTS FC™ Team rankEA SPORTS FC™ Team
    9 years ago

Dat is vreemd, weet je zeker dat je het spel opstart via Origin of gebruik je de snelkoppeling op het bureaublad of het Start menu?

Zou je ook een screenshot willen plaatsen van de foutmelding?

• Ik start hem via origin op en dan vraagt hij om de productcode om de game te activeren, maar ik kan die productcode dus nergens vinden.

Featured Places