Forum Discussion

HDM1966's avatar
8 years ago
Solved

Star Wars Battlefront 2 loopt vast

hoi

de laaste tijd heb ik vaak problemen met de besturing van spel....lijkt of dat vaak dat de bijvoorbeeld met rennen enz. en is erg traag 

dan ga ik soms naar hoofdmenu van het spel...en dan wil ik bij opties drukken dan wordt ik de laaste tijd uitgegooid .....kan ik opnieuw instellen met de spel hoe het was toen 

heb goed nu Windows10 64 bit op mij pc het begint mij nu steeds meer te ergeren, 

graag tip hoe en het beter gaat werken

alvast bedankt

• HDM1966's avatar
    HDM1966
    8 years ago

yep

kreeg hulp van EA helpdesk

en ook nog bedankt voor jouw bericht

6 Replies

• Dag @HDM1966

Jammer dat je problemen ondervindt met het spelen van SW BF II.

Kan je eens controleren of er iets wordt geüpdate of gedownload tijdens het spelen van het spel? Dit kan zéér ergerlijke lags met zich meebrengen (veel voorkomend zijn van die ergerlijke windowsupdates van enkele GB groot ☹️).

Wat ook mogelijk is, is dat je een foute server hebt ingesteld. Normaal gezien is het voor ons het beste om de Engelse of de Duitse server te kiezen. Andere keuzes resulteren in een langere ping en veroorzaken dan storende lags. Om alles te verduidelijken heb ik screenshots gemaakt:

• HDM1966's avatar
    HDM1966
    8 years ago

dank je wel voor deze tip.

Heb het ook gedaan en blijft steeds de probleem.......druk ik bij spel dan blijft het doet het niks...en dan wordt ik uitgegooid.

• DarkBanishing's avatar
    DarkBanishing
    Hero+
    8 years ago

Dag @HDM1966

Kan je het spel a.u.b.  eens starten in clean boot modus?

Deze test is nodig om te achterhalen of er wel degelijk een ander programma de werking van SW BF II stoort.

Laat maar iets weten wat je bevindingen waren.

• HDM1966's avatar
    HDM1966
    8 years ago

yep

kreeg hulp van EA helpdesk

en ook nog bedankt voor jouw bericht

• DarkBanishing's avatar
    DarkBanishing
    Hero+
    8 years ago

Bedankt voor de info, @HDM1966

Kan je ons vertellen wat juist geholpen heeft? Dit kan andere gamers met gelijkaardige problemen in de toekomst helpen.

Alvast bedankt voor je reactie.

About Star Wars Spel Discussie

Praat met de community over de STAR WARS™-games van EA.255 PostsLatest Activity: 2 months ago