Forum Discussion

Lor4nge's avatar
Lor4nge
Seasoned Newcomer
9 years ago
Solved

STAR WARS BATTLEFRONT 2 PRE-ORDER

STAR WRARS BATTLEFRONT 2 PRE-ORDE

ik heb een probleem ik heb de game gepreordered en het zegt dat het nogsteeds bezig is met verwerken ik betaalde met paypal en ik kan er niks aan deon maar ik wil de pre order hebben maar als de betaling mislukt of niet werkt voor maandag heb ik de pre order bonussen niet meer maar jullie zijn alleen maar bereikbaar op maandag tot en met vrijdag van 12.00 tot 9.00 en ik moet de game hebben voor maandag want dan eindigt de preorder 

• Hallo @Lor4nge

Wat leuk dat je Star Wars Battlefront II hebt gepre-ordered!

Het spel komt pas in zijn volledigheid op 10 november uit voor mensen die een pre-order geplaatst hebben. Enkele dagen daarvoor, laten we zeggen rond de 1e (uit eigen ervaring), wordt het geld pas van de PayPal-rekening afgeschreven. Dit is standaard bij games die je via Origin hebt gepre-ordered. 

Wat betreft de pre-order bonussen, zoals de early access en de Joda Star-Card. Als het goed is moet je die gewoon tot je beschikking hebben wanneer de game uitkomt, als je voor de uiteindelijke pre-order datum het spel gekocht (gepre-ordered) hebt.

Om alles even te verifiëren, vraag ik graag de assistentie van @EA_Jason 🙂

3 Replies

• CmdrWacky's avatar
    CmdrWacky
    Rising Adventurer
    9 years ago

Hallo @Lor4nge

Wat leuk dat je Star Wars Battlefront II hebt gepre-ordered!

Het spel komt pas in zijn volledigheid op 10 november uit voor mensen die een pre-order geplaatst hebben. Enkele dagen daarvoor, laten we zeggen rond de 1e (uit eigen ervaring), wordt het geld pas van de PayPal-rekening afgeschreven. Dit is standaard bij games die je via Origin hebt gepre-ordered. 

Wat betreft de pre-order bonussen, zoals de early access en de Joda Star-Card. Als het goed is moet je die gewoon tot je beschikking hebben wanneer de game uitkomt, als je voor de uiteindelijke pre-order datum het spel gekocht (gepre-ordered) hebt.

Om alles even te verifiëren, vraag ik graag de assistentie van @EA_Jason 🙂

• Lor4nge's avatar
    Lor4nge
    Seasoned Newcomer
    9 years ago

ja maar ik heb hem al gekocht allen hij is nu al vanaf 11 uur a 12 uur vanochtend aan het verwerken maar telt dat dan alsnog als een preoder

• EA_Jason's avatar
    EA_Jason
    Icon for EA SPORTS FC™ Team rankEA SPORTS FC™ Team
    9 years ago

Hey @Lor4nge,

@CommanderWacky heeft gelijk dat de bestelling op verwerken staat wanneer je een pre-order plaatst. Het geld wordt namelijk later van jouw rekening gehaald  (dichter bij de releasedatum) en daarom blijft hij op verwerken staan. Dit geldt gewoon als een pre-order.