Forum Discussion
Ja, dat heb ik al in mijn eerste bericht aangegeven. Screenshot niet gezien?
Maar bedankt voor je andere oplossing en mijn excuses voor mijn andere reactie. Ik ben het gewoon zat, ik word altijd door EA al schuldige aangewezen, zelfs als een probleem ontstaat na een update die EA uitgerold heeft. Hopelijk begrijp je wel waarom ik zo reageer. Je hoeft het natuurlijk niet goed te keuren, maar zolang je mij begrijpt en mij wilt helpen zodat ik echt van die probleem af kom (bijvoorbeeld via een fix update vanuit het team) dan ben ik tevreden. Er word elke keer naar mij gewezen en dat is gewoon "bs" als ik het zo mag zeggen.
Maar ik ga dat even proberen, als dat niet werkt: dan ga ik niks proberen en wacht ik op een update/patch vanuit EA.
Mocht het niet werken, dan zal ik het doorgeven aan de studio 🙂
- 7 years ago
Okay bedankt. 🙂
Nog even snel een vraag voor ik het ga proberen:
Moet ik de savegame backuppen op een usb stick, daarna cloud en local saves verwijderen en dan opnieuw een save aanmaken door de game te starten?
- EA_Jason7 years ago
EA SPORTS FC™ Team
Dat klopt inderdaad, het is aan te raden dat je een backup maakt zodat je jouw vooruitgang niet kwijtraakt.
Je moet de cloudsaves en de lokale saves van BFII verwijderen zodat je helemaal opnieuw begint met een schone, lege, save 🙂
- 7 years ago
Okay, dan weet ik dat bedankt 🙂.
Moet alleen eventjes wachten: nieuwe update (versie 1.31) en gaat eventjes niet zo snel haha.
Een backup heb ik al gemaakt, dus nu maar even wachten tot die update van SW BF2 klaar is. 🙂
About Star Wars Spel Discussie
Recent Discussions
- 2 months ago
- 3 months ago
- 5 months ago
- 5 months ago