Forum Discussion
Okay bedankt. 🙂
Nog even snel een vraag voor ik het ga proberen:
Moet ik de savegame backuppen op een usb stick, daarna cloud en local saves verwijderen en dan opnieuw een save aanmaken door de game te starten?
Dat klopt inderdaad, het is aan te raden dat je een backup maakt zodat je jouw vooruitgang niet kwijtraakt.
Je moet de cloudsaves en de lokale saves van BFII verwijderen zodat je helemaal opnieuw begint met een schone, lege, save 🙂
- 7 years ago
Okay, dan weet ik dat bedankt 🙂.
Moet alleen eventjes wachten: nieuwe update (versie 1.31) en gaat eventjes niet zo snel haha.
Een backup heb ik al gemaakt, dus nu maar even wachten tot die update van SW BF2 klaar is. 🙂
- EA_Jason7 years ago
EA SPORTS FC™ Team
Je kunt hier trouwens de Patch Notes vinden van de nieuwe update:
- 7 years ago
Hoi,
Ik heb gedaan wat je zei (save games backuppen, daarna verwijderen uit de cloud en lokale opslag en game gestart: zelfde probleem en zelfde oplossing (arcade mode). Heeft niet geholpen helaas. Maar dat wil ik niet elke keer gaan doen. Ik heb zelfs geprobeerd op arcade mode voor ongeveer 1 minuut te spelen en dan te stoppen en naar Online MP maar dat werkt niet. Een heel potje arcade is dan nodig, elke keer. Daarom speel ik SW BF 2 nauwelijk meer. En ik ben nog wel een Star Wars fan, SWBF2 is 1 van mijn favoriete games, maar dan word ook al minder nu. Ik heb wel betaal voor de game. Ik heb niet betaald voor een games met problemen. Ik heb dit probleem vaker gehad en was snel weer voorbij, maar zo hardnekkig als nu is echt pas sinds de eerste (en tweede dacht ik) update van Capital Supremecy. De update die dus die modus introduceerde. Volgens mij heeft die update iets verkeerds gedaan. Als ik het goed heb, heeft een 2e update daarna het nog erger gemaakt, maar van die 2e weet ik niet heel zeker.
Dus als je dit zou willen doorzetten naar het team graag. Ik ben het helemaal zat en moet elke keer als ik weer contact met EA heb alles weer gaan uitleggen, meerdere keren omdat er nooit goed gelezen word, en elke keer is de reactie het zelfde. Alleen de laatste keer via Twitter werd er een gelukkig wat anders gezegd, en daarom zit ik hier. Niet voor directe hulp, maar zodat het team er eindelijk iets mee kan doen i.p.v. dat EA altijd naar iedereen behalve zichzelf wijst. (ik bedoel niet specifiek jou hoor). Ik hoop dat je mijn frustraties in ieder geval begrijpt.
Kan ik ook nog een keer terugkoppeling van het team krijgen zodat ik weet of het opgelost is? Ik zou dan ook eventueel thuis kunnen testen en kijken of het opgelost is met een nieuwe update. Ik ben best bereid om te helpen, maar alleen als er fatsoenlijk met mij word om gegaan: zoals niet altijd naar de spelers en fans wijzen, goed lezen en luisteren wat iemand met problemen te zeggen heeft. Ik hoop dat je snap wat ik ongeveer bedoel? 🙂
Groet,
Johan
About Star Wars Spel Discussie
Recent Discussions
- 3 months ago
- 3 months ago
- 5 months ago
- 5 months ago