Forum Discussion
Hoi 🙂
Je moet het ook een beetje van onze kant zien: 9 van de 10 keer zeggen mensen dat hun verbinding in orde is waarna we erachter komen dat ze via wifi spelen, op zolder, met een extender en wat andere dodgy dingen.
Dat is ook de reden waarom we ten eerste all deze troubleshooting stappen aanraden. Voordat we het verder kunnen onderzoeken is het nodig dat we het thuisnetwerk uitsluiten, daarnaast proberen we altijd de oorzaak te achterhalen zoals account gerelateerde problemen, problemen met de console, de verbinding etc.
In jouw geval heb je deze troubleshooting stappen uitgevoerd en kan je het probleem keer op keer reproduceren met een workaround die ook schijnt te werken voor andere spelers.
Heb je toevallig nog wat linkjes naar andere voorbeelden waarbij ze het probleem op deze manier op kunnen lossen? Hoe meer voorbeelden ik heb, hoe beter.
Hoi,
Ja dat begrijp ik natuurlijk wel, maar ik word letterlijk elke keer meerdere keren gaan uitleggen wat wel en niet werkt en als ik iets zeker weet moet ik dat nog 100x herhalen. Ja dat is wel zo inderdaad.
Ja dat klopt helemaal, en het is gewoon gek. De update kan natuurlijk iets 'verpest' hebben en niet iedereen hoeft er last van te hebben.
Er zijn in ieder geval genoeg mensen met het error 216 probleem. Als je zelf zoekt voor Star Wars Battlefront 2 error 216, dan krijg je zat links met alleen dat probleem.
Linkjes:
Helemaal onderdaad, en diegene heeft het van deze:
Is wel in het Russish of zo, maar volgens Google Translate zegt hij het zelfde. De persoon van link 1 heeft het van deze.
YouTube:
https://www.youtube.com/watch?v=tgKj6Q9_mEs&ab_channel=YerMawsDa
Meer van de oplossing zelf kon ik niet echt vinden. Maar ik ben (gelukkig) niet de enige. 🙂
Alleen het is wel een oud probleem. Diegene die de oplossing in het Russisch gaf, heeft dan op januari 2018 geplaats, de andere komen uit september/oktober 2018 en nu in mei 2019 heb ik last van precies dat zelfde probleem. Ik geloof dat er iets niet helemaal goed gegaan is.
Oja, ik wil nog even zeggen dat ik echt heel erg hoop dat Ashoka aan de game word toegevoegd! 🙂
En nog een vraag, weet jij waarom bijvoorbeeld Dart Maul in de oude era speelbaar is? Bedoel van de eerste 3 films. Of bijvoorbeeld Darth Vader in the Clone Wars era. Misschien vinden andere het niet erg, en ik vind het geen ramp maar het klopt gewoon niet helemaal haha. 🙂
About Star Wars Spel Discussie
Recent Discussions
- 2 months ago
- 3 months ago
- 4 months ago
- 5 months ago