Forum Discussion
Goedendag @fighter-501,
Zo, dat is een behoorlijk uitgebreide uitleg van het probleem, bedankt daarvoor 🙂
Ik kan altijd een ding aanraden wanneer het aankomt op gamen op consoles, en dat is het volgende:
- Gebruik een kabel
- Geef de console een Vast IP adres
- Voer dat IP adres in bij DMZ op jouw router
Handleiding is hier te vinden: https://answers.ea.com/t5/Technische-problemen/Info-FIFA-18-Verbindingsproblemen-oplossen/m-p/6287235#M73
Dit zorgt voor een NAT Type 2 waardoor je gewoon online hoort te kunnen spelen.
En natuurlijk willen wij helpen, daar zijn wij toch voor? 🙂
Ik kan trouwens jouw PSN ID niet vinden op PSNProfiles, heb je wel een meerderjarig account?
Werkt het wel met een ander account op dezelfde PlayStation?
Goedendag,
Graag gedaan!
Een kabel gebruik ik.
Console heeft vast IP
Ik heb nat type 1, dan heb ik al uitgelegd. De PS4 heb ik een public ip adress gegeven.
Ja daar zijn jullie voor. Het leuke is alleen dat ik deze problemen niet bij anders games heb en alleen bij games van EA. Een tijd terug had ik contact met EA op Twitter in het Engels en conclusie was dat het niet aan EA ligt (nee nooit) en dat ik maar bij mijn ISP een nieuwe IP moest vragen, wat Tele2 niet doet. Heb dat nagevraagd.
Kan kloppen als je zoekt op: fighter-501, dat is namelijk niet mijn PSN ID maar van Origin (EA dus).
Een ander account? Voor multiplayer is PS+ vereist en zit aan mijn account gekoppeld, en zover ik weet kan ik geen ander account gebruiken.
Nogmaals, laat dit alsjeblieft duidelijk zijn (ik zeg het alleen maar) het ligt niet aan mijn verbinding maar het ligt aan EA. Als ik dan aangeef bij EA dat ik het niet heb bij andere spellen (dus games die niet van EA zijn) dan word er niks over gezegd, genegeerd.
- EA_Jason7 years ago
EA SPORTS FC™ Team
NAT type 1 krijg je eigenlijk alleen als je direct op het modem zit zonder router of als je de router in bridge mode zet (meesten weten niet hoe het moet dus moest er even zeker van zijn 😉)
Heb je IPV4 of IPV6?
Wat is jouw PSN ID, dan kijk ik hem even na.
Je heb op andere accounts geen PsPlus nodig op dezelfde PS4 zo lang je maar bij de instellingen aangeeft, van het account met PsPlus, dat deze Ps4 jouw Primaire PlayStation is. Door met een ander account te spelen kunnen we kijken of het aan jouw account ligt.
Op het moment kan ik nog niet zeggen waar het probleem ligt, dat zijn we nu aan het onderzoeken 🙂
- 7 years ago
Ah ja ik begrijp het al.
Heb IPV4 (adsl internet connectie).
Mijn PSN ID is: Johan2395501
Ah dat wist ik niet! Ik ga dat even een keer proberen, heb nu even andere problemen (game pc, hardware zelf) waar ik druk mee bezig ben. De problemen heb ik niet altijd, dus als zou ik het zo proberen met een andere account kan het zomaar zijn dat het wel werkt en dan een volgende keer weer niet.
Ik begrijp het, wilde gewoon aangeven dat alle games online werken behalve games van EA (Battlefront 2, Battlefield 1). Op pc heb ik daar gek genoeg weer geen last van. Ik speel Battlefront 2 en Battlefield 5 op pc. Daar staan de poorten van open, wat eigenlijk gelijk is aan nat type 1 voor ps4.
About Star Wars Spel Discussie
Recent Discussions
- 3 months ago
- 3 months ago
- 5 months ago
- 5 months ago