Forum Discussion

BaCootje64's avatar
7 years ago
Solved

Starwars battlefront cloud instelling

Ok, beetje omslachtig dit allemaal. Maar goed, kan iemand bij origin mijn Starwarsbattlefront2 cloud game instelling weer op directX11 kunnen zetten want ik kom er zelf niet meer bij omdat het spel niet wil opstarten. Ik heb per ongeluk mijn instelling op directX12 gezet. Dank u

• Hoi Jason, ik heb later op de dag telefonisch contact gehad met een collega van jouw. Hij heeft mij gewezen waar ik de config files kon vinden en heb daar zelf de dx12 instelling terug kunnen zetten naar dx11. Het spel draait nu weer prima. Bedankt voor je reactie. Gr. BC64

3 Replies

• EA_Jason's avatar
    EA_Jason
    Icon for EA SPORTS FC™ Team rankEA SPORTS FC™ Team
    7 years ago
    @BaCootje64 Naar mijn weten worden jouw instellingen hiervoor niet opgeslagen in de cloud.

Je kunt het instellingen bestand van SWBFII een andere naam geven en het spel repareren. Het bestand vind je door naar Windows Verkenner te gaan en dan naar > Mijn Documenten > STAR WARS Battlefront II.

Daar kan je de settings map een andere naam geven en SWBFII repareren via Origin.
  • Hoi Jason, ik heb later op de dag telefonisch contact gehad met een collega van jouw. Hij heeft mij gewezen waar ik de config files kon vinden en heb daar zelf de dx12 instelling terug kunnen zetten naar dx11. Het spel draait nu weer prima. Bedankt voor je reactie. Gr. BC64

• EA_Jason's avatar
    EA_Jason
    Icon for EA SPORTS FC™ Team rankEA SPORTS FC™ Team
    7 years ago
    @BaCootje64 Perfect, dat is inderdaad de wat geavanceerdere oplossing 🙂

Blij dat je het op hebt kunnen lossen!