Voel me Genaaid Door EA na Update
- 8 years ago
Hallo @Uberjakt!
Ik ben niet van EA, maar kan je misschien een beetje helpen.
In je post zeg je dat de timed challenges niet tellen als je kills krijgt in arcade. En dat is correct. Deze timed challenges werken alleen in multiplayer. Anders zullen sommigen wel erg gemakkelijk zijn!
Dus als je als opdracht krijgt om 10 kills te krijgen met Kylo, dan zou je bijvoorbeeld Hero vs Villains kunnen doen en zo 10 kills met Kylo te verdienen. Dan zul je zien dat de challenge wel telt!
Daarnaast had je het over dat je credits allemaal weg zijn gegaan na de update. Dat heb ik nog nooit eerder gehoord of gelezen, dus daar kan ik je niet mee helpen. Ik hoop dat je bewijs hebt van de verloren credits (foto voor en nadat je credits verdwenen zijn), want anders gaan ze je waarschijnlijk niks geven.
-----------------
Even een paar tips van mij voor jou als je meer credits wilt krijgen:
Open de daily crait elke dag voor de gratis 500 credits. Credits krijgen van arcade kan wel, maar gaat tot maximaal 1500 per dag. Dus na 15 matches arcade verdien je met arcade of the campaign niks meer.
Dus is het misschien handiger om online multi-player te doen, zodat je daar credits kunt verdienen. Ik raad smallere modes aan, zoals HvV of blast/extraction, waar je meer credits/uur verdient dan andere modes!
Als je verder nog vragen hebt, dan hoor ik het graag!
/DYSPROssium