Forum Discussion
Heel veel is voor niks geweest,
Ik heb inmiddels me aangesloten mij multiplayer weer, en de credits gaan redelijk omhoog met 100 per keer,
mijn voormalige credits kunnen niet worden aangepast, de screenshots die ik had stond geen credits bij,
of onvoldoende credits, na de nieuwe update patch die automatisch via origin gaan.
Ik zie dat het bijna onmogelijk is om verder nog te multiplayeren ik veroorzaak ondanks mn super verbinding
een dikke lag voor anderen omdat ze allemaal uit een ander land komen, en een totaal andere snelheid ervaren,
Ik zie spelers tegen muren aan lopen, of rondjes blijven lopen of stilstaan, en verdwijnen,
erg jammer, dat er geen Nederlandse servers zijn blijkbaar.
mvg
Uber
Dag @Uberjakt
Ik begrijp je frustratie maar al te goed. 🤭
Je credits verliezen is inderdaad verre van fijn!
Ik kan je aanraden om even de kat uit de boom te kijken. Ik ben zo ooit in de eerste SWBF ooit alles (credits, weapons & star cards) kwijtgespeeld na een update. Na een dagje of twee stond alles er weer volledig op zoals het voordien was.
Wat de lags betreft, de dichtsbijzijnde servers zijn in Duitsland wat eigenlijk op wereldschaal zéér dicht bij is. We mogen dus eigenlijk niet klagen.🤔
Kan je eens checken in je game instellingen welk land er is ingesteld om een serververbinding mee te maken?
- 8 years ago
Duitsland is de server van game instellingen voor Multiplayer.
daar staat hij op ingesteld,