7 years ago
W key stuck
whenever I start playing the w key is always stuck. I can't play the game normally and I've tried deinstalling and reinstalling multiple times now. Please send a fix
whenever I start playing the w key is always stuck. I can't play the game normally and I've tried deinstalling and reinstalling multiple times now. Please send a fix
Hey @Feestvarker,
Heb je al eens geprobeerd om de cache van Origin te legen en de computer opnieuw op te starten?
https://help.ea.com/nl/help/faq/clear-cache-to-fix-problems-with-your-games/
Ik heb het net geprobeerd maar het werkte niet, er is alleen maar een probleem bij gekomen want nu kan ik mijn cursor ook niet meer zien en bewegen
Ja, ik heb alles al geprobeerd. Maar als ik mijn muis over het menu doe dan gaat hij altijd naar de bovenste optie en in game loop ik altijd naar voren. Wanneer ik een tijdje speel dan gebeurt het soms het zelfde gebeurd alleen dan loop ik automatisch achteruit en in het menu gaat hij naar onder. Het ligt ook niet aan mijn toetsenbord want als ik hem unplug en het spel opnieuw opstart dan is er nog steeds hetzelfde aan de hand. Ook als ik alt tab en mijn muis over het icoon van SWBF in de taakbalk hou gebeurt nog steeds hetzelfde. Ik hoop dat dit iets duidelijker is
Komt het voor nadat je een notificatie krijgt?
Soms kunnen overlays dit soort problemen zorgen. Denk aan Origin in-game of Discord overlays. Misschien is het ook een idee om alle notificaties uit te schakelen om te zien of dat helpt.