Forum Discussion
3 Replies
Sort By
- @AprilAster, Studentenleven toevoegen lukt bij mij. De tekens zoals "B", "0" en "8" lijken veel op elkaar.
Er wordt geen "O" gebruikt maar "0" (nul).
Daarnaast lijken de "0"en "Q" veel op elkaar.
De "F" en "E" kunnen slechter van elkaar te onderscheiden zijn, als een lichtere variant van die kleur in de buurt is. Code samenstellen, van boven naar beneden toe.
@EA_Jason, idem hier. Als de productcode van "De Sims™ 4 Jungle Avonturen" invul, wordt het product getoond, maar krijg ik deze niet bevestigd. Ik wordt steeds teruggebracht naar het venster om de productcode in te voeren en "Deze code is al ingewisseld." melding verschijnt.
Groetjes. @RealSimmor0 als ik het juist begrepen heb, kan elke code slechts één keer gebruikt worden. Als je de melding krijgt dat een code al is ingewisseld dan is hij al door iemand gebruikt en kan je er volgens mij niets meer mee doen.
- EA_Mai6 years ago
EA Staff
Sul sul, Simmers! De volgende giveaway is morgen (8 april) om ongeveer 15:00 UTC op https://forums.thesims.com/nl_NL/
About De Sims 4 Algemene discussie
Neem deel aan vrolijke discussies, deel tips en wissel ervaringen uit over de Sims 4 Uitbreidingspakketten, Game Packs, Accessoirespakketten en Kits.418 PostsLatest Activity: 9 days ago
Recent Discussions
- 9 days ago
- 27 days ago
- 27 days ago
- 30 days ago
- 2 months ago