Solved
Forum Discussion
4 years ago
Is de (product)code wel voor een volledig product?
Deze codes zijn eenmalig te gebruiken en alleen nodig bij het eerste gebruik.
Wanneer je een lege spelbibliotheek hebt of 1 product ontbreekt in de spelbibliotheek van de Origin cliënt, terwijl je deze wel eerder hebt kunnen gebruiken, zal je met de verkeerde Origin / EA account aangemeld zijn, @RobinEmmerechts.
Bekijk mijn eerdere reactie.
Wanneer je daarmee niet lukt, dien je contact op te nemen met de helpdesk: https://help.ea.com/nl/contact-us Hier alle velden invullen. Makkelijk zou het gaan via de chat. Dit mag geen probleem zijn als je de oorspronkelijke verpakking, met productcode en geldige aankoopbewijs nog bezit.
In andere gevallen zal je contact opnemen met de winkel waar je het had gekocht.
Beter is het de installatieschijven te vermijden, aangezien deze problemen geven.
Groetjes.
Deze codes zijn eenmalig te gebruiken en alleen nodig bij het eerste gebruik.
Wanneer je een lege spelbibliotheek hebt of 1 product ontbreekt in de spelbibliotheek van de Origin cliënt, terwijl je deze wel eerder hebt kunnen gebruiken, zal je met de verkeerde Origin / EA account aangemeld zijn, @RobinEmmerechts.
Bekijk mijn eerdere reactie.
Wanneer je daarmee niet lukt, dien je contact op te nemen met de helpdesk: https://help.ea.com/nl/contact-us Hier alle velden invullen. Makkelijk zou het gaan via de chat. Dit mag geen probleem zijn als je de oorspronkelijke verpakking, met productcode en geldige aankoopbewijs nog bezit.
In andere gevallen zal je contact opnemen met de winkel waar je het had gekocht.
Beter is het de installatieschijven te vermijden, aangezien deze problemen geven.
Groetjes.
4 years ago
@RealSimmor0
Het is een productcode van de hele game.
Zal nog eens dubbelchecken of ik wel het juiste account heb.
Zo ja, zal ik me wenden tot de helpdesk.
Bedankt!
Het is een productcode van de hele game.
Zal nog eens dubbelchecken of ik wel het juiste account heb.
Zo ja, zal ik me wenden tot de helpdesk.
Bedankt!
About De Sims 4 Algemene discussie
Neem deel aan vrolijke discussies, deel tips en wissel ervaringen uit over de Sims 4 Uitbreidingspakketten, Game Packs, Accessoirespakketten en Kits.433 PostsLatest Activity: 2 months ago
Recent Discussions
- 2 months ago
- 3 months ago
- 3 months ago