Forum Discussion
4 years ago
@RealSimmor0 dankjewel voor je uitgebreide antwoord.
De aankopen zijn los van elkaar gedaan. Het verschil tussen de aankopen is wel dat ik het spel via de store heb aangeschaft en de kits vanuit het spel.
Er is maar 1 account en was ook de hele tijd aan internet verbonden.
Zowel het spel als de console heb ik meermaals herstart. Ik zal nu de andere stappen doorlopen welke je hebt doorgegeven.
Fingers crossed!
EA_Neil
EA Staff (Retired)
4 years agoHey @Patreasy79,
Laat ons weten of het gelukt is. Als je kijkt onder aankopen op het Playstation account zie je dan zowel de kits als de uitbreiding op hetzelfde Playstation account onder elkaar?
- EA_Neil
Laat ons weten of het gelukt is. Als je kijkt onder aankopen op het Playstation account zie je dan zowel de kits als de uitbreiding op hetzelfde Playstation account onder elkaar?
- EA_Neil
- 4 years ago
Hallo Neal,
Tot op heden is het me niet gelukt om de aankoop terug te vinden, ik heb alleen de e-mail met daarin het order nummer. Verder heb ik alles geprobeerd om de game te vinden, ik ben ‘out of ideas’.
Groetjes,
Patricia
- EA_Neil4 years ago
EA Staff (Retired)
@Patreasy79,
Hebben jullie in het huishouden toevallig meerdere Playstation accounts waarmee je games met elkaar deelt misschien?
- EA_Neil- 4 years ago
Tijdens de aankoop nog niet.
About De Sims 4 Technische problemen & bugs
Krijg hulp bij technische problemen, uploads en downloads voor EA App, Steam, Epic, PC, Mac, Origin, PlayStation en Xbox.2,943 PostsLatest Activity: 20 hours ago
Recent Discussions
- 20 hours ago
- 5 days ago
- 6 days ago
- 6 days ago