Forum Discussion
Hoi,
Ik heb hetzelfde probleem bij pogingen om het weerwolven pack aan te schaffen. Ik heb tig pogingen gedaan om het met IDEAL te betalen en kreeg ook steeds een foutmelding.
Enkele keren geprobeerd om het via STEAM te kopen, maar die geeft steeds aan dat ik eerst het basisspel moet hebben. Dat staat al jaren op mijn harde schijf.
(andere spellen van STEAM kan ik zonder problemen met IDEAL kopen)
Ik heb vorig jaar nog zonder problemen dat boerderij pakket gekocht en speel de sims regelmatig. Dus ik snap niet waarom ik ineens geen spel meer kan kopen.
Bij het checken van de betalingsopties, kwam ik erachter dat je blijkbaar alleen kan kiezen om met paypal of creditcard kan betalen. Heel vreemd want voordien betaalde ik met IDEAL.
Kan iemand dan misschien verklaren waarom de keuze IDEAL bij het kopen van een spel staat als je het niet kan gebruiken?
Ik wilde als laatste optie een EA code/card kopen, maar die zijn er alleen van € 15 en € 30 terwijl het spel € 20 euro is.
En voor de reageerder boven mij, ik heb een normale PC die alle andere games gewoon accepteert, nieuw en oud.
Groetjes,
Kalimba2021
Aangezien je meerdere aanvullende inhoud al had gekocht via Origin, kan je deze beter verdere gebruiken.
Samenwerking tussen beiden gaat niet altijd goed.
Dit werkt anders en heeft weinig te maken dat je De Sims 4 al hebt geïnstalleerd.
Om aanvullende inhoud kunnen gebruiken, dient het basisspel zijn geregistreerd op dezelfde account.
Tevens dien je jouw Origin / EA account met jouw Steam account koppelen: https://help.ea.com/nl/help/pc/link-ea-and-steam/
Je kan het op een ander, later tijdstip nog eens proberen. Beter is het kopen in het spel zelf te vermijden. Gebruik de Origin cliënt of anders de Origin website.
Bepaalde software kan ervoor zorgen dat het proces op een bepaalde manier gehinderd wordt.
Soms een kleine fout in jouw gegevens kan het laten mislukken. Bekijk je Bestelgeschiedenis: https://myaccount.ea.com/cp-ui/orderhistory/index
Je dient ook aangemeld zijn met de juiste Origin / EA account.
Met een andere betalingsmethode proberen. Wanneer er problemen zijn met gebruikte betalingsmethode, zal je contact opnemen met de ondersteuning van deze.
Zorg dat je webbrowser is bijwerkt.
Gebruik altijd een bekabelde internetverbinding.
Toch het eens met een andere PC proberen.
Groetjes.
- 4 years ago
Ik wil degenen die me adviseerde, bedanken voor de snelle reactie. Uiteindelijk is het me gelukt om het te kopen, maar wel vanuit de PC van m'n werk. (was nogal omslachtig, maar het lukte)
Thuis heb ik het geïnstalleerd en alvast ingespeeld.
Het is leuker dan de versie van de sims 3 en ik kan niet wachten tot ik weer thuis ben om het verder te spelen.
Groetjes,
Kalimba2021
About De Sims 4 Technische problemen & bugs
Recent Discussions
- 5 hours ago
- 2 days ago
- 3 days ago