Forum Discussion

M_elissje92's avatar
1 year ago

Afsplitsen van huishouden

Mijn getrouwde koppel is (per ongeluk) ingetrokken bij een andere groep. Het lukt mij nu niet om het koppel hiervan los te maken en alleen te laten wonen.

kan iemand mij misschien helpen?

2 Replies

• Heb je de optie huishouden splitsen onder het kopje huishouden op de computer van de sims te kiezen onder het kopje verhuizen al geprobeerd? Je kan ook het huishouden splitsen door naar wereld bewerken te gaan en op de kavel te klikken waar ze wonen dacht ik.

• Hey @M_elissje92,

Dat losmaken kan soms wat lastig zijn. 

Je kunt er altijd voor kiezen om zoals @Lotje1981 aangeeft een deel van het huishouden af te splitsen (het deel dat je niet wilt voortzetten verwijder je gewoon (uit deze wereld of je laat ze intrekken bij een ander huishouden (afhankelijk van de grootte = totaal maximaal 8 sims incl. honden, katten en paarden etc.)

Als je daar meer informatie over wilt, kan je altijd even kijken op de website van @Simmie99 Sims 4 Huishoudens beheren | MoonshineSim

Featured Places

Node avatar for De Sims 4 Technische problemen & bugs

De Sims 4 Technische problemen & bugs

Krijg hulp bij technische problemen, uploads en downloads voor EA App, Steam, Epic, PC, Mac, Origin, PlayStation en Xbox.Latest Activity: 2 days ago
3,034 Posts