Forum Discussion

Sabouma's avatar
Sabouma
Rising Veteran
1 year ago

balkje loopt leeg

Het "romantische balkje" (weet effe geen andere term ervoor), loopt veel te snel leeg! Als ik een interactie doe dan komt er weer wat bij, maar binnen een paar minuten is het balkje weer leeg... dit lijkt me een bug.... en dit gebeurt met diverse koppels, niet slechts met eentje

2 Replies

• hey @Sabouma,

Ik heb op de Engelstalige Sims 4 forumpagina een bug rapport gevonden. Vermoedelijk komt dit overeen met wat jij ervaart. Maar als het toch andere is laat het dan even weten. 

[OPEN] Romantic Relationships decay/become negative fast with no interaction - Answer HQ (ea.com)

Er is wel een mogelijkheid dat dit probleem mede wordt veroorzaakt door aangepast materiaal maar ook console gebruik(st)ers hebben er last van daardoor is er dus echt sprake van een bug. 

Even afwachten waar het Sims Team mee komt en of er binnenkort in een update wat aan wordt gedaan

• Sabouma's avatar
    Sabouma
    Rising Veteran
    1 year ago

Ik dacht in eerste instantie dat na de laatste grote patch het probleem opgelost was, maar het blijkt nog steeds te bestaan... EA, fix dit SVP.... zo is het niet leuk spelen

Featured Places

Node avatar for De Sims 4 Technische problemen & bugs

De Sims 4 Technische problemen & bugs

Krijg hulp bij technische problemen, uploads en downloads voor EA App, Steam, Epic, PC, Mac, Origin, PlayStation en Xbox.Latest Activity: 2 days ago
3,034 Posts